  • Data: 2009-09-15 17:53:36
    Temat: Re: Lab internetowy.
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "dominik" <n...@d...kei.pl> napisał w wiadomości
    news:h7roks$26d$1@inews.gazeta.pl...

    > A na jakim papierze zamawiałeś zdjęcia? Swego czasu w ofercie superfota
    > był papier AFAIR fuji crystal archive - czyli taki, który daje właśnie
    > mniejszą rozdzielczość, ale struktura jest zupełnie inna (wygląda jak
    > stara fotografia). Moje pierwsze wrażenie też było takie, ale po prostu
    > ten papier nadaje się do innych zdjęć.

    To raczej nie była wina złego papieru. Pamiętam, że takie fotki w czasach
    fotografii analogowej trafiały mi się z labów, które miały zużyty lub
    niedbale konserwowany sprzęt.

    > Wiem jak wyglądają tam reklamacje i zdziwiłbyś się że to kopanie się.
    > Wręcz przeciwnie - często właśnie idą na rękę.

    Ale po co mi reklamacja? Mam odsyłać, czekać, gdy FotoOK robi to szybciej i
    zdecydowanie lepiej? Wywoływałem dużą liczbę fotek w Superfoto i widzę, że
    systematycznie jakość się pogarszała. Ponadto po co mam czekać na czwartkowe
    "superokazje", jeśli FotoOK ma takie ceny cały czas???

    > Lab jak lab, nie mają za wiele zleceń więc pewnie z czasem się wyrabiają,
    > znacznie gorzej za to może być z chemią - dzisiejsze laby mają okrutne
    > problemy z krystalizacją - jeśli tylko nie robią naprawdę wiele zdjęć to
    > ich powtarzalność jest kiepska. Może jako tradycyjny lab nieinternetowy
    > idzie im lepiej, ale to co jest na www to jest w skrócie tragedia i wierz
    > mi że wiem co mówię.

    Ach tak, mam uwierzyć Tobie a nie własnym oczom :-)))