  • Data: 2010-08-15 15:57:09
    Temat: Re: LR vs Camera RAW
    Od: limies <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Aug 15, 4:38 pm, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Od razu wiem czego chcę :)
    > A tak serio, od tego są pliki xmp. Można nimi żonglować. Zresztą w acrze
    > są presety (niewygodne zresztą).
    >
    > Tak przy okazji - wyzbycie się ''zarządzania historią zdjęcia'' wychodzi
    > tylko na dobre pracy i wolnemu czasowi. Nie ma nic gorszego jak
    > tworzenie bytów i tonięcie w ''a może''.
    >
    > --
    > pozdrawia Adam
    > różne takie tam:www.smialek.prv.pl
    > /każdy z nas ma jakiegoś pieprzyka, którego wolałby nie mieć/

    Rozumiem "uzywaczy TC" przede wszystkim prostota, "ponadczasowa
    kompatybilność" wieksza odpornośc na różnego rodzaju niespodzianki,
    ale
    jednak dobry program do zarzadzania (akurat uzywam aperture 3) moze
    tez duzo pomagac
    wyszukiwanie twarzy funkcja Faces
    Wyszukiwanie miejsc Places
    zarzadzanie wersjami
    zarzadzanie bibliotekami, archiwami, backupami
    Slowa kluczowe, foldery wirtualne, tworzenie i zarzadzanie projektami
    to też może sie przydac wbrew pozorom

    pozdr, li