  • Data: 2010-08-15 20:30:36
    Temat: Re: LR vs Camera RAW
    Od: Tomasz Jakubowski <t...@s...cc> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-08-15 21:33, Janko Muzykant pisze:

    > Koniec systemu plików czy raczej ''dosowej'' filozofii to będzie koniec szybkiej
    pracy z komputerem.
    > Nieefektywność rozwiązań bazodanowych w przypadku domowej zabawy danymi (czy
    powiedzmy
    > ''niskoskalowej'' jak np.10 tysięcy zdjęć) jest koszmarem. I to nie są moje słowa
    tylko, ale sztabów
    > księgowych, które przeszły na okna.
    > Uprzedzając, przeszły kilka lat temu więc już potrafią myszą trafić w rubryczkę.

    Wirtualizacja jest już faktem - w internecie. Nikt tam nie szuka pliczków o
    pokręconych nazwach lecz
    otagowanych obiektów: zdjęć lub dokumentów, stron do których może zajrzeć
    wyszukiwarka.
    W głupiej Picassie też operuje się na danych wirtualnych: osoby, miejsca, tagi,
    albumy.
    Człowiek szukając kartki z dokumentem, szuka konkretnej treści a nie kartki na
    jakiejś półce
    (odpowiednik pliku/folderu), dlatego wirtualizacja zbliża do tego co jest najbardziej
    istotne: treść
    a nie forma przechowywania (segregator/półka/szafa).

    --
    pozdrawiam
    Tomasz Jakubowski