  • Data: 2010-08-15 19:33:43
    Temat: Re: LR vs Camera RAW
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Jakubowski pisze:
    > Ja mam nadzieję, że jeszcze nie odejdę ;-)

    Koniec systemu plików czy raczej ''dosowej'' filozofii to będzie koniec
    szybkiej pracy z komputerem. Nieefektywność rozwiązań bazodanowych w
    przypadku domowej zabawy danymi (czy powiedzmy ''niskoskalowej'' jak
    np.10 tysięcy zdjęć) jest koszmarem. I to nie są moje słowa tylko, ale
    sztabów księgowych, które przeszły na okna.
    Uprzedzając, przeszły kilka lat temu więc już potrafią myszą trafić w
    rubryczkę.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl