eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyLPG inaczej...Re: LPG inaczej...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
    -mail
    From: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: LPG inaczej...
    Date: Wed, 03 Aug 2011 13:32:15 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 29
    Message-ID: <j1bbk2$7t7$1@news.onet.pl>
    References: <j19ilo$puu$1@news.onet.pl> <j1bao1$a5m$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: oho241.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1312371138 8103 95.51.194.241 (3 Aug 2011 11:32:18 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 3 Aug 2011 11:32:18 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:5.0) Gecko/20110624 Thunderbird/5.0
    In-Reply-To: <j1bao1$a5m$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2389509
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-08-03 13:19, Vlad The Ripper pisze:
    >> Bierzemy sterownik STAG300 (taki akurat mam) 4 wtryskiwacze (akurat
    >> mam rail) bierzemy sygnał z jedynego wtryskiwacza benzynowego i
    >> podpinamy jako sygnał na wszystkie 4 wtryskiwacze gazowe, ich dysze
    >> montujemy możliwie najbliżej zaworów i tyle.
    >> Teraz tak... wtryski będą chodzić 2x za często ale silnik i tak będzie
    >> brać paliwo wtedy kiedy potrzebuje, jedynie będzie można włożyć sondę
    >> szerokopasmową w wydech odregulować AFR i EGT dawką gazu.
    >>
    > W sumie nie znam się na instalacjach LPG, ale tak inzyniersko mysląc,
    > jeśli wtryski będą chodzić 2 razy za często to może wystarczy dać 2
    > zamiast 4, ewentualnie jakoś prostym układem dwukrotnie zmniejszyć
    > częstotliwość sygnału ze wtrysku benzynowego?

    Głównym bodźcem, z powodu którego wpadłem na ten pomysł była chęć
    wstawienia wielopunktowego wtrysku, każdy wtryskiwacz tuż przy zaworze
    ssącym, więc po usunięciu połowy wtryskiwaczy całą zabawę szlak trafia.
    Najrozsądniejsze wydaje się zmniejszenie czasu otwarcia wtryskiwacza,
    przy obrotach rzędu 2000RPM i więcej (mniej raczej też) silnik pewnie
    nie zorientuje się że wtryskiwacz podał 2 razy, zassie do cylindra
    wszystko nie wybrzydzając, gaz podany w 3 suwie pracy nie zdąży nigdzie
    się zapodziać, ;P Byle tylko odregulować odpowiednią całkowitą dawkę
    gazu na 1 cykl pracy ;)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
    Pozdrawiam
    Lewis

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: