-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
-mail
From: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: LPG inaczej...
Date: Wed, 03 Aug 2011 13:32:15 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 29
Message-ID: <j1bbk2$7t7$1@news.onet.pl>
References: <j19ilo$puu$1@news.onet.pl> <j1bao1$a5m$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: oho241.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1312371138 8103 95.51.194.241 (3 Aug 2011 11:32:18 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 3 Aug 2011 11:32:18 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:5.0) Gecko/20110624 Thunderbird/5.0
In-Reply-To: <j1bao1$a5m$1@inews.gazeta.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2389509
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-08-03 13:19, Vlad The Ripper pisze:
>> Bierzemy sterownik STAG300 (taki akurat mam) 4 wtryskiwacze (akurat
>> mam rail) bierzemy sygnał z jedynego wtryskiwacza benzynowego i
>> podpinamy jako sygnał na wszystkie 4 wtryskiwacze gazowe, ich dysze
>> montujemy możliwie najbliżej zaworów i tyle.
>> Teraz tak... wtryski będą chodzić 2x za często ale silnik i tak będzie
>> brać paliwo wtedy kiedy potrzebuje, jedynie będzie można włożyć sondę
>> szerokopasmową w wydech odregulować AFR i EGT dawką gazu.
>>
> W sumie nie znam się na instalacjach LPG, ale tak inzyniersko mysląc,
> jeśli wtryski będą chodzić 2 razy za często to może wystarczy dać 2
> zamiast 4, ewentualnie jakoś prostym układem dwukrotnie zmniejszyć
> częstotliwość sygnału ze wtrysku benzynowego?
Głównym bodźcem, z powodu którego wpadłem na ten pomysł była chęć
wstawienia wielopunktowego wtrysku, każdy wtryskiwacz tuż przy zaworze
ssącym, więc po usunięciu połowy wtryskiwaczy całą zabawę szlak trafia.
Najrozsądniejsze wydaje się zmniejszenie czasu otwarcia wtryskiwacza,
przy obrotach rzędu 2000RPM i więcej (mniej raczej też) silnik pewnie
nie zorientuje się że wtryskiwacz podał 2 razy, zassie do cylindra
wszystko nie wybrzydzając, gaz podany w 3 suwie pracy nie zdąży nigdzie
się zapodziać, ;P Byle tylko odregulować odpowiednią całkowitą dawkę
gazu na 1 cykl pracy ;)
--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
Pozdrawiam
Lewis
Następne wpisy z tego wątku
- 03.08.11 14:07 J.F.
- 03.08.11 21:10 venioo
- 04.08.11 11:17 Lewis
- 04.08.11 22:12 pm
- 04.08.11 22:32 Lewis
- 05.08.11 20:30 pm
- 05.08.11 20:48 Czarek Daniluk
- 05.08.11 22:28 Lewis
- 06.08.11 13:20 pm
Najnowsze wątki z tej grupy
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
Najnowsze wątki
- 2025-03-11 Warszawa => Kierownik ds. kluczowych Klientów <=
- 2025-03-11 Łódź => System Administrator (Linux, Active Directory) <=
- 2025-03-10 roaming
- 2025-03-10 wodor
- 2025-03-10 Ostrów Wielkopolski => NodeJS Developer <=
- 2025-03-10 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-10 Częstochowa => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-10 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produkc
- 2025-03-10 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-03-10 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-10 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-10 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-10 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-10 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-10 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security