eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyLPG inaczej...Re: LPG inaczej...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: LPG inaczej...
    Date: Tue, 02 Aug 2011 22:15:39 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 34
    Message-ID: <j19lte$626$1@news.onet.pl>
    References: <j19ilo$puu$1@news.onet.pl> <j19ktk$23c$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: gyk254.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1312316142 6214 80.52.242.254 (2 Aug 2011 20:15:42 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 2 Aug 2011 20:15:42 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:5.0) Gecko/20110624 Thunderbird/5.0
    In-Reply-To: <j19ktk$23c$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2389329
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-08-02 21:58, venioo pisze:
    > W dniu 2011-08-02 21:20, Lewis pisze:
    >> Teraz tak... wtryski będą chodzić 2x za często ale silnik i tak będzie
    >> brać paliwo wtedy kiedy potrzebuje, jedynie będzie można włożyć sondę
    >> szerokopasmową w wydech odregulować AFR i EGT dawką gazu.
    >
    > Od razu zaznaczam, ze nie jestem kims kumatym od gazu ;) Ale na logike
    > po powyzszym wywodzie:
    > tzn. co - 2x dpstanie gaz a spali tylko raz?
    > To dzialac bedzie, ale bedzie palilo nieziemsko, a z wydechu samym gazem
    > bedzie smierdzialo.
    >

    To że cylindry pracują parami a wtryskiwacze będą podawać jak będzie
    zasysać jedna para dla 4 cylindrów i tak samo jak będzie zasysać 2 para
    będą podawać dla 4 cylindrów.
    Gaz dostanie 2 razy ale ten gaz który wtryskiwacz podał w 3 suwie pracy
    przecież się nie rozpłynie i w 1 suwie zostanie zassany wraz z nową
    dawką gazu podaną w 1 suwie. W STAGu można korekcję czasów otwarcia
    wtryskiwaczy dowolnie regulować więc prawdopodobnie uda się tak ustawić
    że wtryskiwacz LPG będzie miał plus minus 60-65% czasu otwarcia
    wtryskiwacza NoPB i wszystko się wyrówna.
    Mało tego w ABK tak właśnie to działa tylko ze na benzynie ;D

    Właśnie dlatego mówiłem o zmierzeniu AFR (Air/Fule Ratio) i EGT (exhaust
    gas temperature) żeby ustalić odpowiednią dawkę gazu, przy dobrym
    zestrojeniu całego układu sądzę że uda się spalić przyzwoitą ilość LPG i
    uzyskać dobre parametry.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
    Pozdrawiam
    Lewis

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: