    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: [LOT] oopiniowania
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Mon, 5 Jun 2017 22:37:50 +0200

    Dnia Mon, 05 Jun 2017 20:01:47 +0200, w systemie siła 'POPIS/EU
    > no dobra, próbujemy od nowa:
    > sytuacja wygląda tak:
    > http://zsyp.eu/smieci/wzmacniacz_plus_minus.PNG
    >
    > wersja propagandowa jest taka:
    > I1=I2=Uwe / (R1+R2)

    To akurat nie jest najwazniejsza czesc.
    We wzmacniaczu roznicowym prady obu wejsc moga byc rozne.

    A najlepiej zerowe - wtedy nie obiaza mierzonego napiecia.

    > Ur4=I2*R4
    > Ur3=I1*R3
    > Uwy=Ur3+Ur4
    > kierunki i zwroty zgodnie ze schematem...
    > tylko, że to nie prawda...

    Ale co nie jest prawda ?

    > może prawdą by było gdyby zmienić + i - we wzmacniaczu operacyjnym?

    Dobrze sa wejscia.

    > bo według ideałów przedstawionych wyżej napięcie na - wzmacniacza jest
    > większe od napięcia na + wzmacniacza...

    Nie jest. Przy tym strzalkowaniu prad plynacy przez R1 i R2 da spadek
    napiecia w przeciwna strone niz Uwe. Poniewaz sie sumuja - to sie
    zniosa.

    > POMOCY! NIe wiem jak to ugryźć...

    Ja bym to zrobil inaczej, ale jak widac tak tez moze byc.

    J.