  • 1. Data: 2010-03-22 21:14:41
    Temat: [LOL] Przyjaciel dla samotnego fotografa ;)
    Od: bakulik <i...@n...polska>

    Witam.

    http://www.optyczne.pl/2799-nowo%C5%9B%C4%87-Osu!_Ka
    meraman_dla_Pentaksa_K-x.html

    --
    Pozdrawiam, Łukasz Bakuła.
    www.bakulik.pl | www.bakulik.com.pl | GG: 2243156 | Tlen: bakulik
    pisząc na priv skonstruuj adres e-mail wg wzorca z nagłówka
    Wynik polskiej reprezentacji w boksie: 3 złote, 2 srebrne i 4 mleczne.

  • 2. Data: 2010-03-22 21:35:19
    Temat: Re: [LOL] Przyjaciel dla samotnego fotografa ;)
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <1...@n...bakulik.pl>,
    bakulik nabazgrał:
    > http://www.optyczne.pl/2799-nowo%C5%9B%C4%87-Osu!_Ka
    meraman_dla_Pentaksa_K-x.html

    Było tutaj już jakiś czas temu :P

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    Ilość spamu na niezabezpieczonym Tracu.

  • 3. Data: 2010-03-23 07:36:26
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Użytkownik "bakulik" <i...@n...polska> napisał w wiadomości
    > Witam.
    >
    > http://www.optyczne.pl/2799-nowo%C5%9B%C4%87-Osu!_Ka
    meraman_dla_Pentaksa_K-x.html

    już niebawem ludzie zaczna sobie kłaść gówno na głowie, zeby tylko być
    indywidualistami...

  • 4. Data: 2010-03-23 09:55:53
    Temat: Re: Przyjaciel dla samotnego fotografa ;)
    Od: "Stan.Matyska" <k...@y...com>

    On 23 Mar, 08:36, "Kokos" <k...@k...com> wrote:
    > już niebawem ludzie zaczna sobie kłaść gówno na głowie, zeby tylko być
    > indywidualistami...

    Niebawem? Juz to robia;-(

    http://www.joemonster.org/filmy/11656/Najdluzsze_wlo
    sy_na_swiecie_

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2010-03-23 12:22:54
    Temat: Przyjaciel dla samotnego fotografa ;) - czemu by nie?
    Od: "gebi" <gebi_KASUJ_TOO_@_I_TO_poczta.fm>

    Użytkownik "Kokos" napisał w wiadomości

    > Użytkownik "bakulik" <i...@n...polska> napisał w wiadomości
    meraman_dla_Pentaksa_K-x.html

    > już niebawem ludzie zaczna sobie kłaść gówno na głowie, zeby tylko być
    > indywidualistami...

    W styczniu siostra wyciągnęła mnie na jakiś "performance" - nie znam artysty.
    Wyglądało to tak, że na czterech ścianach pomieszczenia wyświetlane były
    nagrania gościa który skakał na ulicach jakichś miast ubrany w coś w rodzaju
    białej prezerwatywy, przy czym na głowie miał jakąś bańkę, bo "dyndał" sobie nią
    na boki. Wokół tego chodzili znawcy kultury, kiwali głową, dyskutowali i
    popijali winko czy szampana...

    Myślę, że powieszenie sobie laleczki pod korpusem aparatu jest mało szkodliwe
    :-)

  • 6. Data: 2010-03-23 12:52:50
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Użytkownik "gebi" <gebi_KASUJ_TOO_@_I_TO_poczta.fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > "dyndał" sobie nią na boki. Wokół tego chodzili znawcy kultury, kiwali
    > głową, dyskutowali i popijali winko czy szampana...

    znawcy kultury popijający winko sa pod każdym blokiem:)

  • 7. Data: 2010-03-23 14:44:09
    Od: "Stan.Matyska" <k...@y...com>

    On 23 Mar, 13:22, "gebi" <gebi_KASUJ_TOO_@_I_TO_poczta.fm> wrote:

    > My l , e powieszenie sobie laleczki pod korpusem aparatu jest ma o szkodliwe
    > :-)
    Oczywiscie, a aparat ze sprzetem nosimy w czerwonej damskiej
    torebce;-)
    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2010-03-23 17:06:55
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Kokos napisał(a):
    > U?ytkownik "bakulik" <i...@n...polska> napisa? w wiadomo?ci

    meraman_dla_Pentaksa_K-x.html

    > ju? niebawem ludzie zaczna sobie k?a?ae gówno na g?owie, zeby tylko byae
    > indywidualistami...

    U nas to może szokować, ale w Japonii każdy CHŁOPAK ma żarówiasto
    kolorowy wisiorek przy komórce, żeby się odróżniała (a co trzeci ubiera
    się na różowo). I to dla takiego klienta jest oferta. W Europie się
    pewnie nie pojawią te kameramany.

    --
    Mirek

  • 9. Data: 2010-03-24 08:10:34
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Użytkownik "John Smith" <u...@e...net> napisał w wiadomości

> [...]
    > kolorowy wisiorek przy komórce, żeby się odróżniała (a co trzeci ubiera
    > się na różowo). I to dla takiego klienta jest oferta. W Europie się

    ale na logike.. skoro co trzeci jets na różowo to juz sie nie wyróżnia bo
    nie ma wśród kogo skoro wszyscy tacy sami:)
    najlepiej widac to w marketingu któreog targetem sa nastolatki "bądź
    indywidualistą, ubieraj sie tak, noś to, rób to, inni też to robią, nie bądź
    w tyle":)
    bycie indywidualistą sprzedawane jest masowo:) zaprzeczenie samemu sobie. i
    teraz widac mase indywidualnych nastek które wygladają tak samo, a
    indywidualistą jest ten który sie modzie nie poddał:)

  • 10. Data: 2010-03-24 08:37:46
    Od: Grzegorz Góra <g...@p...fr>

    Dnia Wed, 24 Mar 2010 09:10:34 +0100, Kokos napisał(a):

> [...]
    > teraz widac mase indywidualnych nastek które wygladają tak samo, a
    > indywidualistą jest ten który sie modzie nie poddał:)

    Ale to coś nowego? Było i pewnie będzie.
    Cofam się pamięcią 20 lat i co widzę? Tłum tych, co nie pozwalają się
    wbić w mundurki/garnitury... i jak pod sznurek - każdy w nabitej
    ćwiekami skórze, z obowiązkowym nastroszeniem na głowie, a na klacie
    przypięte K w kółeczku. Wejście w takie towarzystwo w np. spodniach
    odprasowanych na kant wywoływało oburzenie identyczne z tym, które można
    było zaobserwować na twarzach "starszych pań sąsiadek" (dziś czytaj:
    moherów), które zobaczyły "obdartusa z pawiem na głowie".

    ;)

    --
    Pozdr.
    Grzegorz