  • Data: 2015-11-14 14:10:41
    Temat: Re: LM317 ma napięcie 1.25V, zna ktoś alternatywę z 1.20V?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Desoft" <N...@i...pl> wrote in message
    news:n270dp$89h$1@node1.news.atman.pl...

    > Jedna sztuka, czy więcej?
    > LM117 ma większy rorzut parametrów. Można "wymierzyć"...

    Niestety setki sztuk - ten błąd zrobiłem na wersji produkcyjnej
    - nie jest na tyle katastrofalny aby robić nową PCB ale
    wartałoby skorygować różnicę napięć jak najtaniej...

    Mój zasilany scalak to kostka Altery, Cyclone II, jego rdzeń
    wymaga napięcia zasilającego 1.2V (dopuszczalna odchyłka
    od 1.15V-1.25V z "absolute maximum" wynoszącym 1.8V)
    natomiast widełki podawane dla 1.25V z LM317 to 1.20-1.30V...

    Niby nic się nie dzieje, w polu jest setki płytek i jest fajnie,
    nie zamierzam ich wycofywać w tym momencie, ale o te
    50mV nie będę projektował nowej PCB pod inny scalak :-))

    A może powinienem? Co myślicie?