  • Data: 2015-11-14 15:10:57
    Temat: Re: LM317 ma napięcie 1.25V, zna ktoś alternatywę z 1.20V?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "AlexY" <a...@i...pl> wrote in message news:n27c1g$724$1@dont-email.me...
    > Pszemol pisze:
    > [..]

    > 1. mieścisz się w ABS max - nic nie rób
    > 2. selekcja stabilizatorów i odrzucenie dających ponad 1.25V

    Chyba wybiorę punkt 1, mimo że nie mieszczę się
    w widełkach "rekomendowanych" dla tej kostki.
    Ktoś się orientuje jak zachowa się FPGA z nieco podwyższonym
    zasilaniem swojego rdzenia? Będzie pracować wolniej/szybciej? :-)
    Zbocza chyba będą ciut dłużej narastać o te średnio 50mV :-)

    Selekcja stabilizatorów może drożej kosztować niż wyrzucenie
    tych wytrawionych już płytek 4-warstwowych w magazynie,
    czekających na montaż :-) Bo oprócz samego kosztu sortowania
    wtedy płytkarnia/montownia tych urządzeń nie będzie mogła
    użyć automatycznego Pick&Place, no chyba że po sortowaniu
    wrzucą kostki spowrotem w taśmę na szpulę? Nie wiem...