  • 41. Data: 2009-07-20 07:32:20
    Temat: Re: LG KU990i - gdzie wtyknac USB?
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    JoteR pisze:

    > Ne ne, pane Havranek, w pudełku z KU990i nie ma ani kabelka, ani
    > słuchawek, ani rysika. Ten ostatni brak, opisywany w testach tego
    > aparatu, jest dla mnie tak nieprawdopodobny, że proszę o jego
    > potwierdzenie przez osoby, które miały ostatnio nieszczęście kupić tę
    > wykastrowaną wersję KU990.

    90% osob i tak nie uzywa rysika.... wiec akurat jego brak wszystkim wisi
    ale prawda nie ma go w eersji "i"

  • 42. Data: 2009-07-20 11:47:54
    Temat: Re: LG GC900 Viewty Smart vs LG KU990i
    Od: hikimokorisan <h...@a...pl>

    hikimokorisan wrote:
    > witam,
    >
    > Pobawilem sie LG KU990i i... no fajna zabaweczka, ale brakuje mu paru
    > rzeczy... Wiec zapytam - coś jak ten LG ale, zeby mial:
    > - wifi
    > - standardowe usb
    > - dłuzej trzymajaca baterie
    > - cieńszy
    > - nie cięższy, albo cięższy niewiele
    > - malopsujny ;)

    No i wyszlo mi, ze.... LG GC900 Viewty Smart :) bylby dzieki WiFi i
    grubosci fajniejszy.

    Ktos ma moze LG GC900 Viewty Smart i uzywa? Jak sie sprawdza?

  • 43. Data: 2009-07-20 12:01:59
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    hikimokorisan pisze:

    > No i wyszlo mi, ze.... LG GC900 Viewty Smart :) bylby dzieki WiFi i
    > grubosci fajniejszy.
    >
    > Ktos ma moze LG GC900 Viewty Smart i uzywa? Jak sie sprawdza?

    Ale patrzyles na cene ?

    Samsung S8300 bez wifi za to z klawiatura.

  • 44. Data: 2009-07-20 19:27:22
    Temat: Re: Cos jak LG KU990i
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 20 Jul 2009 00:11:04 +0200, Piotr M wrote:
    >IMO za kilka lat, może 3, 5 czy 8, to zależy od szybkości i rozwoju i
    >też cen - większość a później wszyscy będziemy korzystać z "telefonów" z
    >dotykowymi ekranami, taka kolej rzeczy.

    Poczekamy, zobaczymy.
    Na razie lata mijaja, a uklad "zwykly telefon" jest ciagle dostepny.

    I tak mowiac szczerze .. wkladam telefon w pokrowiec i jestem dosc
    zadowolony. Ale w tym celu to nie moze byc zaden udziwniony uklad.

    J.

  • 45. Data: 2009-07-20 21:18:11
    Od: hikimokorisan <h...@a...pl>

    Jan Strybyszewski wrote:

    > Ale patrzyles na cene ?

    Cena jest trzeciorzedna ;)

    > Samsung S8300 bez wifi za to z klawiatura.

    Potrzebuje wifi :)

  • 46. Data: 2009-07-20 21:18:58
    Od: hikimokorisan <h...@a...pl>

    hikimokorisan wrote:

> [...]

    Czy on tez ma LG-os niekompatybilny z Google Sync?

  • 47. Data: 2009-07-22 13:27:46
    Od: hikimokorisan <h...@a...pl>

    hikimokorisan wrote:

    > Pobawilem sie LG KU990i i...

    ...po kilku dnaich stwierdzam, ze...

    > - wifi

    brakuje mi tego, do wysylania i odbierania maili w domu

    > - standardowe usb

    Nie narzekam na brak, do kompa po BT i ladznie dziala. Moze dlozej, ale
    za to pez szukania kabelka...

    > - dłuzej trzymajaca baterie

    No porownujac moja nowa nokie, ktora trzymala 7 dni uzytkowania a tan,
    co trzyma 2 dni... to mogloby byc lepiej

    > - cieńszy

    Przestalo mi to przeszkadzac

    > - malopsujny ;)

    Yo nie stwierdze jeszcze...

    z innych zalet

    - fajny aparacik foto, jak na komorke :)
    - jakies gadzecikowaty soft do obrobki zdjec
    - fajnie filmiki kreci
    - da sie obslugiwac bez rysika, wyjatek - klawiatura qwerty

    z wad

    - no co by nie mowic, ale to, ze nie moge zainstalowac Google Sync
    polecanego przez Was to troche porazka
    - w sloncu malo co widac...
    - "tryb na zewnatrz" - to ma byc glosno? :)