eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyLED DzienneRe: LED Dzienne
  • Data: 2015-10-25 11:28:53
    Temat: Re: LED Dzienne
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > Możesz wyciągać nieprawidłowe wnioski bo nie wiesz czy żarówki samochodowe robią na
    12V tak jak przyjęło się określać napięcie w samochodzie. Czy może na 14,5V+-0,25 jak
    powinno być w realu. Podniesienie napięcia o 10% skraca żywotność żarówki o polowe.
    Zmniejszenie o 10% przedłuża czas działania dwukrotnie. Żarówki halogenowe, wszystkie
    jakie istnieją a nie tylko samochodowe, są przewoltowane. Czyli z założenia ich
    żywotność jest mniejsza niż nie zwykłych. Efekt halogenowe zachodzi w wyższej
    temperaturze niż jest w zwykłych żarówkach.jak obniżyć napiecie to efekt halogenowe
    nie będzie zachodził i banka będzie robiła się srebrny od środka od wyparowanego z
    włókna wolframu. H7 jest przewoltowane, tylko nie wiadomo czy dla 12,5V czy dla
    14,5V. Rozsądne rozwiązanie to założyć sciemniacz. W dzień jeździć na 2/3 albo 3/4
    gwizdka. Tak zasilana żarówka będzie miała bardzo duza żywotność przy malej tendencji
    do parowania wolframu ale nie będzie żarówka halogenowa, co przy jeździe w dzień
    nie ma żadnego znaczenia. A w nocy przy wysokim napieciu bedzie zarowka halogenowa i
    nie jest wykluczone ze efekt halogenowe poradzi sobie z wolframem na bańce.
    >

    Trwałość żarówek bada się przy 13,2v

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: