  • 61. Data: 2009-04-15 12:51:09
    Temat: Re: LCD 37 cali i mam depresje z tego powodu
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Ormianin" <o...@c...epf.pl> napisał w wiadomości news:

    > No wlasnie, ale jak wytlumaczysz to innym ze 4:3 oglada sie na czarnymi
    > pasami skoro oni chca miec obraz na calej powierzchni TV

    A komu to jest, tym "innym"?
    I czemu miałbym komuś coś tłumaczyć?

    Mój telewizor - ja decyduję jak oglądam.

    Co prawda już raz miałem taki przypadek, że kazano mi koniecznie rozciągać
    obraz 4:3, bo oni (sąsiedzi) tak robią i tak im się podoba, ale jestem
    asertywny i czyjeś chciejstwo, zwłaszcza wynikające z jego wad mnie nie
    wzrusza.

    > Dziecko oglada bajki ktore przesylane sa w formacie 4:3, nie w zab mu
    > wyjasnic lub nakazac aby ogladal z czarnymi pasami po bokach

    Zabrać pilota i nie będzie miało wyjścia.
    Najgorsze to utrwalać złe nawyki.

    > Ja jestem zdania ze taki odbiornik TV pownien miec taka inteligentna
    > elektronike ktora poprawialaby ten defekt (czy tez problem wyswietlania
    > 4:3
    > na 16:9)

    Bzdura.
    Nie da się.
    To nadawcy powinni przestać idiocieć i zrezygnować z 4:3.

  • 62. Data: 2009-04-15 12:53:53
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    > Bzdura.
    > Nie da się.
    > To nadawcy powinni przestać idiocieć i zrezygnować z 4:3.

    tez tak uważam, lepiej jak wszyscy użytkownicy crt 4:3
    oglądaliby z górnym i dolny marginesem niż pozostali na
    16:9 rozciągnięte lub powiększone.

    pawell

  • 63. Data: 2009-04-15 14:05:18
    Od: Padre <P...@n...net>

    > Jakos nie wierze ze 46 - 50 cali dobrze oglada sie z 2.5 - 3 m, pewnie
    > niezle musisz krecic glowa aby objac kazdy szczegol na ekranie...

    Co ty ...dzielisz facet, przecież mówimy o telewizorach nie monitorach,
    po jaki dzyndzel oglądać wszystkie szczegóły na obrazie, jak masz dźwięk
    5.1 to strzyżesz uszami jak koń żeby dokładnie dosłyszeć wszystkie
    dźwięki z każdej strony? Nie ma to jak stare pokolenie które uwielbiało
    oglądać 21" z przeciwnego kąta pokoju i tłumaczyło że tak jest
    najwygodniej (i nie szkodzi na oczy).

  • 64. Data: 2009-04-15 17:41:34
    Od: Ormianin <o...@c...epf.pl>

    Dnia Wed, 15 Apr 2009 16:05:18 +0200, Padre napisał(a):

> [...]
    > dźwięki z każdej strony? Nie ma to jak stare pokolenie które uwielbiało
    > oglądać 21" z przeciwnego kąta pokoju i tłumaczyło że tak jest

    Ale masz na mysli sygnal SD czy HD na odbiorniku LCD 50 cali ogladanego z
    odleglosci 1.5 - 2 m ?

  • 65. Data: 2009-04-15 20:50:47
    Od: "@dams" <a...@g...com>

    > Użytkownik "@dams" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > Po prostu polecanie analogowej kablówki jest karygodne.

    do lcd zdecydowanie NIE hehe

    pzdr

  • 66. Data: 2009-04-15 20:51:39
    Od: "@dams" <a...@g...com>

    > Użytkownik "@dams" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > Po prostu polecanie analogowej kablówki jest karygodne.

    zwłaszcza do LCD :]

    pozdro

  • 67. Data: 2009-04-15 20:54:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > zwłaszcza do LCD :]

    Do czegokolwiek poza brandzlowaniem się "że mam 100 programów".

  • 68. Data: 2009-04-15 21:00:30
    Od: Padre <P...@n...net>

    Ormianin pisze:

    > Ale masz na mysli sygnal SD czy HD na odbiorniku LCD 50 cali ogladanego z
    > odleglosci 1.5 - 2 m ?

    A co to ma za znaczenie, nawet jakby było 19200x10800 pikseli? Jakość
    obrazu nie ma nic wspólnego z rozglądaniem sie po ekranie, trudności z
    percepcją obrazu można by mieć oglądając 50" z pół metra, wtedy
    rzeczywiście trzeba by szybko sie rozglądać żeby zobaczyć co przestawia
    obraz.

  • 69. Data: 2009-04-16 08:58:12
    Od: Ormianin <o...@c...epf.pl>

    Wed, 15 Apr 2009 23:00:30 +0200, na pl.rec.telewizja, Padre napisał(a):

> [...]
    > percepcją obrazu można by mieć oglądając 50" z pół metra, wtedy
    > rzeczywiście trzeba by szybko sie rozglądać żeby zobaczyć co przestawia

    Chodzilo mi o jakosc obrazu... jak jest mniej czytelnych szczegolow to w
    przypadku obrazu SD musisz oddalic sie nieco od ekranu aby obraz byl
    czytelniejszy w przypadku 50 cali... przeciez w kinie tez chcesz pewnie
    usiasc na koncu lub blizej konca kina a nie przed samym ekranem prawda?

  • 70. Data: 2009-04-16 16:15:27
    Od: "@dams" <a...@g...com>

    > Użytkownik "@dams" <a...@g...com> napisał w wiadomości

    > Do czegokolwiek poza brandzlowaniem się "że mam 100 programów".

    hehe masz kompleks kablówki :]

    pzdr