  • 31. Data: 2011-09-22 07:11:08
    Temat: Re: Kwiat paproci dziś widziałem
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-09-21 12:37, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:

    > Sure. Widzę to nieraz, jak to motocyklisci omijają korek. Stają na
    > środku przed pierwszym samochodem a następnie nie zauważają zmiany
    > świateł i zwlekają z ruszeniem.

    Chyba jesteś uprzedzony. Faktem jest, że ludzie generalnie ze świateł
    ślamazarnie ruszają (w DC i tak jest najlepiej), ale motocyklisci raczej
    w tym nie przodują. Ja tam się do moto raczej z sympatią odnoszę -
    puszczę go i zwykle tyle go widziałem. Ja osobiście korzyści nie odniosę
    i nic nie stracę, ale jak ktoś przede mną inne moto puści, to już jeden
    pojazd w korku przede mną mniej. Nie mówiąc już o tym, że w wiekszości
    przypadków każde moto, to jedna puszka na drodze mniej i jest luźniej.
    Generalnie w korkach motocykliści zachowują się raczej rozsądnie (mniej
    więcej równie rozsądnie jak kierowcy, z poprawką na to, że są mniej
    nieśmiertelni). A to, że ten sam motocyklista pewnie zapierdala jak ma
    warunki... nic nie wnosi do jazdy w korku.

    Niech się w korkach przeciskają - dopóki się nie obcierają o moją blachę
    dla wszystkich jakieś korzyści,

    Shrek.

  • 32. Data: 2011-09-22 11:42:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.09.2011 15:03, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:

    > Sorry, ale nie trafiony przykład. Skuter i motocykl mają "nieco" więcej
    > cech wspólnych.

    Myślę, że kluczowym słowem było "rozklekotany".

    > No to się zgadzamy - problem notoryczny. Podobnie jak nie spieszący się
    > goście na turystykach, którzy mimo wszystko przeciskają się.. ale
    > później specjalnie jechać im się niechce.

    Ludzie, zdecydujcie się!

    Raz pyszczycie, że wszyscy motocykliści jeżdżą za szybko. Teraz
    zrzędzicie, że za wolno... Może uzgodnijcie zeznania, hmm?

  • 33. Data: 2011-09-22 13:19:34
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <t...@s...won>

    On 2011-09-22 07:11, Shrek wrote:

    > Chyba jesteś uprzedzony. Faktem jest, że ludzie generalnie ze świateł
    > ślamazarnie ruszają (w DC i tak jest najlepiej), ale motocyklisci raczej
    > w tym nie przodują.

    Sorry, ale jeśli koleś zwleka choćby 1s, to conajmniej o ten czas
    wolniej ruszy samochód za nim.
    Determincja do dynamicznego ruszania maleje im bardziej z przodu kolejki
    się znajdujesz... przecież dobrze wiesz, że _TY_ zdąrzysz...

    > Ja tam się do moto raczej z sympatią odnoszę -

    Sympatia nie powinna mieć tutaj nic do rzeczy. Staram się być obiektywny
    w swoich obserwacjach.

> [...]
    > Generalnie w korkach motocykliści zachowują się raczej rozsądnie (mniej
    > więcej równie rozsądnie jak kierowcy, z poprawką na to, że są mniej

    Niektórzy zachowują się rozsądnie. A niektórzy jak naprzykład koleś na
    turystyku z kufrem sporej wielkości po lewej i prawej, pasażerce na
    tylnym siedzeniu zaczyna wyprzedzać za zakręcie, pomiędzy samochodami,
    na dwupasmówce przy prędkości ~70km/h - już nie wspomnę o braku używania
    kierunkowskazów.

    > A to, że ten sam motocyklista pewnie zapierdala jak ma
    > warunki... nic nie wnosi do jazdy w korku.

    To zależy. Jeśli robi to na wielopasmówce, gdzie ruch jest luźniejszy

    > Niech się w korkach przeciskają - dopóki się nie obcierają o moją blachę
    > dla wszystkich jakieś korzyści,

    No właśnie.. dopóki.. a jeśli ocierają ? Będziesz nadal sie odnosił
    jeśli najpierw jedna taka zakuta pała przerysuje Ci lusterko a następnie
    zderzak wraz z błotnikiem z lewej... a inna z prawej strony - a
    następnie spieprzy w siną dal...
    A było to wynikiem właśnie mojej życzliwości i pozostawienia miejsca
    pomiędzy pasami poprzez zjechanie do przeciwnej krawędzi pasa.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 34. Data: 2011-09-22 15:22:29
    Od: Dman-666 <d...@t...o2.pl>

    Tak se patrze i patrze jak Marcin 'Yans' Bazarnik nawija makaron na
    uszy:

    > To, że Ty robisz inaczej niczego nie dowodzi. Sorry, ale sporo
    > motocyklistów to jedynie mistrzowie prostych.

    ...a sygnalizatory na zakretach poustawiali niby...

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec

  • 35. Data: 2011-09-22 15:24:59
    Od: Dman-666 <d...@t...o2.pl>

    Tak se patrze i patrze jak Marcin 'Yans' Bazarnik nawija makaron na
    uszy:

    > PS: Osobiście do motocyklistów nic nie mam. Jedynie do pewnego typu
    > "egzemplarzy"... których odsetek jest niestety niemały.

    Zlote usta!
    ;>

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec

  • 36. Data: 2011-09-22 15:27:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.09.2011 13:19, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:

> [...]
    > A było to wynikiem właśnie mojej życzliwości i pozostawienia miejsca
    > pomiędzy pasami poprzez zjechanie do przeciwnej krawędzi pasa.

    Co za brednie...

    A może zgwałci? A może bombę podrzuci?

  • 37. Data: 2011-09-22 15:30:49
    Od: Dman-666 <d...@t...o2.pl>

    Tak se patrze i patrze jak Marcin 'Yans' Bazarnik nawija makaron na
    uszy:

    > Sympatia nie powinna mieć tutaj nic do rzeczy. Staram się być obiektywny
    > w swoich obserwacjach.

    No to sie staraj...nalezaloby zrobic jakies badanie statystyczne, ktore
    wykazaloby czas startu od zmiany swiatel.
    Poki co to zalatuje niepotrzebna frustracja <ziew>

    > No właśnie.. dopóki.. a jeśli ocierają ? Będziesz nadal sie odnosił
    > jeśli najpierw jedna taka zakuta pała przerysuje Ci lusterko a następnie

    "ja tam ogolnie do motocyklistiw nic nie mam" ;>

    Ciekaw jestem ile razy Ci tak przerysowali auto.

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec

  • 38. Data: 2011-09-22 15:36:09
    Od: Dman-666 <d...@t...o2.pl>

    Tak se patrze i patrze jak =?iso-8859-2?Q?Rafa=B3 Grzelak?= nawija
    makaron na uszy:

    > Pijany pewnie! :>

    i zlodziej!
    ;>
    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec

  • 39. Data: 2011-09-22 15:42:55
    Od: Dman-666 <d...@t...o2.pl>

    Tak se patrze i patrze jak Marcin 'Yans' Bazarnik nawija makaron na
    uszy:

    > Piękna wizja. Szkoda, że w rzeczywistości jest inaczej.

    Cos Ci zalezli za skore Ci motocyklisci ;)

    Ogolnie pieprzysz bo obiektywizmu jakiegos tutaj nie widze...jeszcze
    ktos nabije sobie przez Ciebie do lba te durnoty, ze kazdy motocyklista
    to zlo, a to korzysci nie przynosi...

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec

  • 40. Data: 2011-09-22 16:49:18
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <t...@s...won>

    On 2011-09-22 15:42, Dman-666 wrote:
> [...]
    >
    > Ogolnie pieprzysz bo obiektywizmu jakiegos tutaj nie widze...jeszcze
    > ktos nabije sobie przez Ciebie do lba te durnoty, ze kazdy motocyklista

    Nie odwracaj kota ogonem. To _Andrzej_ (motocyklowy ewangelista)
    twierdzi, że motocykliści stający na poczatku kolejki zawsze skracają
    korki - wypadałoby abyście swoją odważną teorię udowodnili.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik