  • 101. Data: 2013-10-02 21:25:59
    Temat: Re: Kwestionowane fotoradary
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-10-02 21:15, Shrek pisze:
    > On 2013-10-02 19:58, Artur Maśląg wrote:
    >
    > <ciach nieistotne szczegóły i osobiste wycieczki>

    Tak, co niewygodne to nieistotne, a jak ironii nie
    zauważyłeś to zrobiłeś z tego "osobiste wycieczki"
    po własnych tekstach z Napoleonem i innymi sugestiami
    o "wolnym czytaniu" itd.

    Cóż, baw się dobrze...

  • 102. Data: 2013-10-02 21:27:10
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-10-02 21:05, Axel pisze:

    > Wcale nie bredzi.

    Oczywiście że bredzi - FR nie miał związku z tym ograniczeniem. Czytaj
    dokładniej. FR ud dawna był planowany i stanął razem z innymi, a że
    trafiło to na objazd, cóż - przeprogramowali do istniejącego
    ograniczenia.

    > Objazd tunelu prowadził idealnie prosto starym śladem
    > Wisłostrady.

    Nie od początku.

    > Ograniczenie w tym miejscu do 30km/h było tam zupełnie bez
    > sensu.

    To nie do mnie te uwagi. ZDM to ustawiło w związku ze zmianą
    organizacji ruchu i nie uważam tego za bezsensowne.

    > Jedyny wątpliwy fragment tego 'objazdu' to koniec starej
    > Wisłostrady przy wylocie tunelu (za Jaracza), bo lewy pas dość mocno był
    > przechylony - tam faktycznie mogłoby stać ograniczenie prędkości, ale na
    > odcinku 50m.

    A skąd u Ciebie wniosek, że ograniczenie było spowodowane tylko
    stanem nawierzchni?

  • 103. Data: 2013-10-02 21:29:00
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=EaVSf7Bkvgw

  • 104. Data: 2013-10-02 21:33:49
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-10-02 19:22, Użytkownik John Kołalsky napisał:

    > Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Weź się debilu puknij w głowę. Tu o żadne linki nie chodzi tylko właśnie
    > o tekst.

    Weź się debilu sam puknij. A potem przeczytaj jeszcze raz, dla odmiany
    ze zrozumieniem.

    Pozdrawiam

  • 105. Data: 2013-10-02 21:34:28
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-10-02 21:16, Shrek pisze:

    > Jednak pechowo się złożyło, że fotoradar był wcześniej.

    Wcześniej niż?

  • 106. Data: 2013-10-02 21:35:06
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-10-02 18:49, Użytkownik John Kołalsky napisał:

    > Prawda kmiocie, nie umiem docenić zwykłych durnot.

    Ty kmiocie niczego nie potrafisz docenić, nie potrafisz też
    odróżnić durnoty od czegoś innego.

    Pozdrawiam

  • 107. Data: 2013-10-02 21:50:47
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    CBA tez cos kwestionuje
    8773,CBA_w_siedzibie_instytucji_odpowiedzialnej_m_in
    __za.html

    J.

  • 108. Data: 2013-10-02 22:01:41
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 02 Oct 2013 21:27:10 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg
    napisał:

    > To nie do mnie te uwagi. ZDM to ustawiło w związku ze zmianą organizacji
    > ruchu i nie uważam tego za bezsensowne.

    a jaki był sens zestawu ograniczeń: 70-50-30-fotoradar-skrzyżowanie ze
    światłami-50-30-objazd?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 109. Data: 2013-10-02 22:05:03
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-10-02 21:50, J.F pisze:

    > CBA tez cos kwestionuje
    8773,CBA_w_siedzibie_instytucji_odpowiedzialnej_m_in
    __za.html

    "Jak zaznaczył Waldemar Tyl z prokuratury apelacyjnej, śledztwo
    prowadzone jest "w sprawie", a nie przeciwko. Obecnie zabezpieczane są
    dokumenty konieczne do prawidłowego jego przebiegu. Dochodzeniem objęte
    są także notowane na giełdzie firmy informatyczne."

    Niech szukają, od tego są. W końcu przekręty na systemach/umowach
    informatycznych to chleb powszedni urzędów itd. My za to płacimy
    i nie działa to tak jak powinno.

  • 110. Data: 2013-10-02 23:24:47
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > To są Twoje słowa i mają niewiele wspólnego z tym co napisałem oraz
    > rzeczywistością.

    Napisales: "W wielu miejscach organizacja została zmieniona". Moze ja za
    szybko jezdze i nie zauwazylem, wiec zupelnie powaznie pytam jak i gdzie
    owa organizacja ruchu zostala zmieniona.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa