-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
rb.com!news-out.readnews.com!transit4.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!n
ewshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.
news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Wed, 02 Oct 2013 21:27:10 +0200
From: Artur Maśląg <f...@p...com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130801
Thunderbird/17.0.8
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Kwestionowane fotoradary
References: <l2f02a$qfu$1@dont-email.me>
<d...@g...com>
<l2f2d9$bev$1@node1.news.atman.pl>
<524b0f59$0$2210$65785112@news.neostrada.pl>
<l2f3lu$crp$1@node1.news.atman.pl>
<524b1370$0$2197$65785112@news.neostrada.pl>
<l2f51p$ni1$1@node2.news.atman.pl>
<524b1b7e$0$2175$65785112@news.neostrada.pl>
<l2f791$pq1$1@node2.news.atman.pl>
<524b24ef$0$2182$65785112@news.neostrada.pl>
<l2g73g$fgu$1@node1.news.atman.pl> <l2gbq3$r9h$1@node2.news.atman.pl>
<l2hdtb$tta$1@node2.news.atman.pl>
<524c40e3$0$2185$65785112@news.neostrada.pl>
<l2hqpc$7ti$1@node1.news.atman.pl>
In-Reply-To: <l2hqpc$7ti$1@node1.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 45
Message-ID: <524c7393$0$21835$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 031011235052.warszawa.vectranet.pl
X-Trace: 1380742035 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 21835 31.11.235.52:53660
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2506280
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-10-02 21:05, Axel pisze:
> "Artur Maśląg" wrote:
>
>>>> Już tłumaczyłem - FR był tam projektowany wcześniej i pojawił się
>>>> zgodnie z projektem, uzgodnieniami itd. Ograniczenie pojawiło
>>>> się w związku z objazdem tunelu i jak powinieneś pamiętać to
>>>> zjazd był w Karową.
>>
>>> Nie był - zjazd w Karową to objazd jeszcze długo przed postawieniem
>>> fotoradaru.
>
>> Co nie był? Oczywiście że był wcześniej projektowany i nie miało to
>> związku z ograniczeniem, które się pojawiło z tytułu objazdu
>> tunelu. Przestań bredzić.
>
> Wcale nie bredzi.
Oczywiście że bredzi - FR nie miał związku z tym ograniczeniem. Czytaj
dokładniej. FR ud dawna był planowany i stanął razem z innymi, a że
trafiło to na objazd, cóż - przeprogramowali do istniejącego
ograniczenia.
> Objazd tunelu prowadził idealnie prosto starym śladem
> Wisłostrady.
Nie od początku.
> Ograniczenie w tym miejscu do 30km/h było tam zupełnie bez
> sensu.
To nie do mnie te uwagi. ZDM to ustawiło w związku ze zmianą
organizacji ruchu i nie uważam tego za bezsensowne.
> Jedyny wątpliwy fragment tego 'objazdu' to koniec starej
> Wisłostrady przy wylocie tunelu (za Jaracza), bo lewy pas dość mocno był
> przechylony - tam faktycznie mogłoby stać ograniczenie prędkości, ale na
> odcinku 50m.
A skąd u Ciebie wniosek, że ograniczenie było spowodowane tylko
stanem nawierzchni?
Następne wpisy z tego wątku
- 02.10.13 21:29 Czesław Wiśniak
- 02.10.13 21:33 RadoslawF
- 02.10.13 21:34 Artur Maśląg
- 02.10.13 21:35 RadoslawF
- 02.10.13 21:50 J.F
- 02.10.13 22:01 masti
- 02.10.13 22:05 Artur Maśląg
- 02.10.13 23:24 Pawel O'Pajak
- 02.10.13 23:42 masti
- 03.10.13 00:03 Gotfryd Smolik news
- 03.10.13 06:44 Shrek
- 03.10.13 06:47 Shrek
- 03.10.13 06:53 Shrek
- 03.10.13 06:54 Shrek
- 03.10.13 08:23 Artur Maśląg
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-03 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-03 Beztłumikowcy
- 2025-01-03 Lublin => Delphi Programmer <=