  • 111. Data: 2013-10-02 23:42:03
    Temat: Re: Kwestionowane fotoradary
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 02 Oct 2013 17:54:52 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg
    napisał:

    > To są Twoje słowa i mają niewiele wspólnego z tym co napisałem oraz
    > rzeczywistością. Nie wspomnę już o tym, że Wisłostrada to nie jedynie
    > ten kawałek przy Karowej.

    a gdzie jeszcze w ostatnim czasie na Wisłostradzie zmieniono organizację
    ruchu?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 112. Data: 2013-10-03 00:03:29
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 2 Oct 2013, Cavallino wrote:

    > Ja się z nikim na fotoradary nie umawiałem.

    To jest wersja "kup pan cegłę"! ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 113. Data: 2013-10-03 06:44:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-10-02 21:25, Artur Maśląg wrote:

    > Cóż, baw się dobrze...

    Jeszcze raz, jedno proste pytanie - na czym polegała zmiana organizacji
    ruchu pozwalająca zmienić 30 na 50?

    Shrek.

  • 114. Data: 2013-10-03 06:47:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-10-02 21:34, Artur Maśląg wrote:

    > Wcześniej niż?

    Około 200 metrów wcześniej.

    Shrek.

  • 115. Data: 2013-10-03 06:53:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-10-02 09:15, Artur Maśląg wrote:

    > Spoko, przynajmniej jest wesoło - Shrek nie przeczytał tego co sam
    > podlinkował :)

    > "Powyższe ustalenia wskazują, iż działania straży podejmowane przy
    > użyciu fotoradarów w ograniczonym stopniu przekładały się na poprawę
    > bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego"

    Ty czytaj co linkujesz - "w umiarkowanym stopniu" to jest eufemizm "słabo".

    Shrek.

  • 116. Data: 2013-10-03 06:54:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-10-02 09:15, Artur Maśląg wrote:

> [...]

    > użyciu fotoradarów w ograniczonym stopniu przekładały się na poprawę
    > bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego"

    Ty czytaj co linkujesz - "w ograniczonym stopniu" to jest eufemizm "słabo".

    Shrek.

  • 117. Data: 2013-10-03 08:23:50
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-10-03 06:54, Shrek pisze:

    > Ty czytaj co linkujesz

    Znowu mi coś wmawiasz? Sam podlinkowujesz, nie czytasz,
    po czym twierdzisz, jakobym ja to zrobił? Przy okazji
    dość kreatywnie tniesz to na co odpowiadasz.

    > - "w ograniczonym stopniu" to jest eufemizm "słabo".

    "i to przy tylu
    ujawnionych różnych nieprawidłowościach w tej materii. "

    Przeczytaj może jednak ten materiał, bo zabawa słówkami
    wyrwanymi z kontekstu do niczego nie prowadzi.

  • 118. Data: 2013-10-03 08:36:25
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-10-02 23:42, masti pisze:
    > Dnia pięknego Wed, 02 Oct 2013 17:54:52 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg
    > napisał:
    (...)

    > a gdzie jeszcze w ostatnim czasie na Wisłostradzie zmieniono organizację
    > ruchu?

    Zwróć się z pytaniem do ZDM (i Galasa) co i gdzie zrobiono, by podnieść
    prędkość na Wisłostradzie z 50km/h do 70km/h pod koniec 2011 roku.
    Dostaniesz całą listę. Choćby niedaleko - Wilanowska.

  • 119. Data: 2013-10-03 10:48:46
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 03 Oct 2013 08:36:25 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg
    napisał:

> [...]
    > prędkość na Wisłostradzie z 50km/h do 70km/h pod koniec 2011 roku.
    > Dostaniesz całą listę. Choćby niedaleko - Wilanowska.

    wilanowska nie jest częścia Wisłostrady. A pytanie zadaję Tobie bo
    twierdzisz, ze takowe zmiany były. Więc chyba wiesz co mówisz bo przecież
    byś nie kłamał?

  • 120. Data: 2013-10-03 11:10:07
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-10-03 10:48, masti pisze:

    > wilanowska nie jest częścia Wisłostrady.

    Hmm, wydawało mi się, że znasz Warszawę :> Znaczy skrzyżowania z
    Wisłostradą należy wyeliminować z tej dyskusji? Fakt, w tunelu ich nie
    ma :>

    > A pytanie zadaję Tobie bo
    > twierdzisz, ze takowe zmiany były. Więc chyba wiesz co mówisz bo przecież
    > byś nie kłamał?

    Dostałeś odpowiedź to się okazało, że nie znasz W-wy i jeszcze
    próbujesz mi kłamstwa sugerować. W związku z powyższym sugeruję
    jednak zwrócić się z pytaniem do ZDM - będziesz mógł sobie z nimi
    piłeczkę odbijać.