  • Data: 2010-05-25 12:17:42
    Temat: Re: Kurtka na upały - kolejny wydatek ;)
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-05-24 22:11:08 +0200, "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> said:

    > To ja teraz (jak juz wiem ile to 3 - 4 paczki) smiem twierdzic, ze
    > ochrona taka sama jak kazda inna kurtka za te 3, 4 stowki.

    Coś tam idzie znaleźć:
    http://tinyurl.com/2waj4jz

    A że dobra jakość kosztuje więcej? Taki lajf.

    > Bez cordury/skory nie ma szans na bezpieczenstwo przy powaznym i
    > dlugotrwalym szlifowaniu po asfalcie.

    Różnie to bywa. Ale oczywiście kordura czy skóra ma szansę wyjść po
    takim upsie bez większego szwanku. Po moim kilkumetrowym szlifowaniu na
    mokrym asfalcie nie było prawie śladów na porządnych ciuchach - ot,
    popsuł się suwak od kieszeni spodni i zrobiła mała dziura na zaszewce
    tejże kieszeni.

    > A na miasto IMHO buzer wystarczy - tam nie poszlifujesz za dlugo,
    > raczej jakies pacniecia i inne stukniecia.

    Się nie zgodzę. U Ciebie w mieście nie ma odcinków szybkiego ruchu?
    Zresztą wystarczy przypomnieć wypadek opisywany przez AZ parę tygodni
    temu, gdzie gość w centrum Wawy poszlifował conajmniej parędziesiąt
    metrów (sorry Artur, w te 300 ciągle jakoś nie mogę uwierzyć).

    > Chyba Magic niedawno wjechal w mustanga? Pisal ile metrow
    > przezszlifowal po asfalcie?

    Zdaje się fcale, bo jak mnie pamięć nie zwodzi zatrzymał się na masce.
    Ale co to niby zmienia? Glebnąć można na fyfdziesiąt sposób, w mieście
    i poza nim. Ja rypłem w niezabudowanym przy ~50 km/h i parę metrów
    poleciałem, znam takich, co szlifowali w mieście przy ponad paczce.

    de Fresz