  • Data: 2010-05-25 16:55:26
    Temat: Re: Kurtka na upały - kolejny wydatek ;)
    Od: falco <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ivam pisze:

    > I masz meshowa kurtke, ktora to wytrzymala bez szwanku? Dodam, ze za 3,4
    > stowki?

    Ale... żesz... mnie... straszysz... ;)
    Zadam, więc pytanie troszkę inaczej... ;)

    Czy są (bezpieczne) kurtki, które po wypięciu wszystkiego co możliwe
    będą rewelacyjnie przewiewne a po dopięciu posłużą w zimniejsze dni?
    Czy taka typowa na gorące lato (ja płynę gdy widzę 19-tkę... na...
    termometrze... ;)) z bezpieczeństwem nie będzie miała nic wspólnego?

    Jeśli mam trochę dodać do budżetu, to nie będę oszczędzał kosztem (tfu!
    tfu! tfu!) szlifowania, ale z drugiej strony nie chcę kupić 2 kurtki,
    która będzie dla mnie za ciepła, bo skórę już mam. ;)

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175