  • Data: 2010-05-26 09:01:10
    Temat: Re: Kurtka na upały - kolejny wydatek ;)
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-05-25 18:05:25 +0200, "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> said:

    > Sa. Ale naprawde uwazasz, ze mesh czy inna siateczka dorowna
    > bezpieczenstwu cordurze/skorze?

    Nie, nie sądzę.

    > Na serio sadzisz, ze buzer przy predkosciach do ~100km/h spisze sie
    > duuuuuuzo gorzej niz kurka z meshu bez wstawek z materialow
    > trudnoscieralnych?

    Opierając się na dwóch wcześniej wspomnianych przypadkach, które znam -
    tak, mesh spisał się znacznie lepiej niż siateczka. Choć prędkości były
    mniejsze.

    > I masz meshowa kurtke, ktora to wytrzymala bez szwanku?

    Nieeee, (bodaj topowego) HG Cruize. Acz tu mi chodziło o to, że gleba w
    mieście, a gleba w trasie, gdy dojdzie do szlifa wcale nie musi się
    specjalnie różnić co do prędkości przed kontaktem z glebą.

    de Fresz