  • Data: 2010-05-24 21:54:06
    Temat: Re: Kurtka na upały - kolejny wydatek ;)
    Od: KLOSZ <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ivam pisze:
    > Użytkownik "KLOSZ" <k...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Aaaa... za moich czasow 300 - 400 to byly 3 - 4 banki, ew. stowki. A
    > paczka to tysiaczek.

    Aha... no to zesmy do innego przedszkola chodzili. Jak pamietam paczka
    to byla zawsze stowka czerwona na ten przyklad z Warynskim), a na
    tysiaczka to sie patyk albo patol mowilo. Banka to byl melon, czyli
    milion starych peelenow.
    Nicto, grunt, ze sie wyjasnilo.

    Ptak czy psiak, IMHO w tym budzecie to albo wspomniany powyzej jakis
    mesh albo buzer na siatce i raczej nic wiecej.

    Mozna rozwazyc np tez MTTR Summer:
    http://mttr.pl/pl/kurtka-mttr-summer.html

    Zdrowko
    KLOSZ
    --
    FJR 1300 '01 - dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
    "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ