    Date: Sun, 01 Dec 2013 18:32:30 +0100
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kurs - prawo jazdy

    W dniu 2013-12-01 18:03, J.F. pisze:

    > Moj ? A skad te pomysly ?

    Nawet nie muszę daleko sięgać do archiwum:
    "Jesli juz to powiedzmy 10h praktyki z instruktorem, zdanie teorii, i
    potem mozna sie doszkalac z rodzicami."
    No i całokształt twoich wypowiedzi w tej materii.

    > Ale instruktorzy maja konferencje z egzaminatorami,

    Co zazwyczaj do niczego nie prowadzi i inaczej się zdaje w W-wie, a
    inaczej w Łodzi.

    > a taki eksternista
    > to skad ma sie nauczyc poprawnie ? :-P

    W kontekście tego jak uczą różni instruktorzy, to właśnie od rozsądnego
    ojca na przykład. Gorzej się raczej nie nauczy.

    > W dalszej czesci nauki to sie zgodze, ale w poczatkowej ?
    > Taki przygodny instruktor ma kwalifikacje aby zahamowac za kursanta ?

    Niech młody hamuje, a jak się do młodego nie ma zaufania to się go
    nie szkoli. Wypad do szkółki. Wypadek z winy takiego młodego jest
    kosztowny i ciężko powiedzieć jakie mógłby mieć konsekwencje
    finansowe. Kierowca bez uprawnień - wiesz jak jest z OC?
    Oczywiście można to na różne sposoby rozwiązywać, ale to inna para
    kaloszy.

    > A jak ma to zrobic, w zwyklym samochodzie ?

    Ręczny, kotwica, teleportacja.

    > Problemu IMO nie bedzie zadnego - szkola nie wpisana do rejestru
    > wojewody, wiec urzad wniosek odrzuca :-)

    Warto spróbować.

    > Bo to juz troche lat minelo. Ale przepisy te same lub bardzo podobne.

    Bajek to mi nie opowiadaj - wyrok sądu był jakoś w ostatnich dniach.
    Zdaje się trwało to 4 lata.

    > "Wzywa sie obywatela przedydenta do osobistego stawienia i zlozenia
    > wyjasnien w sprawie niedopelnienia obowiazkow ...".
    > A jak sie bedzie stawial, to dopisze poswiadczenie nieprawdy i
    > wspoludzial w przestepstwie :-)

    Szantaż również podpada po KK.

    > Pierwsze odwolanie nic nie da, bo je rozpatruje tenze prezydent.
    > Drugie byc moze ... ale wtedy sie moze skonczyc na trzecim w sadzie.
    > A sad ... kto wie. Ustawa w koncu jasno mowi, ze kierowca ma odbyc
    > szkolenie.

    I takowe odbył.