  • Data: 2013-06-21 22:32:49
    Temat: Re: Kupno samochodu z wadami ukrytymi
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 21 Jun 2013 20:18:54 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    > LOL - dziwnym trafem od zarysowania przeszedłeś do szpachli.

    > No i nic - zarysowanie stwierdzone przez nabywcę, ale po akcie
    > sprzedaży. Tyle, że on nie miał na to specjalnych szans.

    Czyli ze odbieram auto, nie ogladam dokladnie, a w garazu patrze -
    lakier zarysowany ?

    Nie bardzo rozumiem jak to sie ma do "przejscia niebezpieczenstwa".
    Lakier byl uszkodzony w momencie wydania, i jedyne co przeszlo
    to ze mi teraz moga powiedziec "sam pan sobie zarysowal - u nas nie
    bylo zadnych wad".

    > Nie mam takiej potrzeby - stan sprzęgła łatwo sprawdzić i ono
    > zazwyczaj nie kończy się z dnia na dzień.

    Oj potrafi.

    > Coś pisałeś o statystyce i rozkładzie dwumianowym...

    Ale o co chodzi ? Dziura w bloku, w oleju MD .. ale kto go dolal ?
    Rownie dobrze mogl dolac cwaniaczek po peknieciu ..

    J.