  • Data: 2013-06-23 00:26:10
    Temat: Re: Kupno samochodu z wadami ukrytymi
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powitanko,

    > Tylko skąd państwo ma brać kasę na pomoc jak wcześniej zostało oszukane na podatku
    od kupna samochodu

    Sobota, wieczor, to i pokarmic moge. Czy uwazasz, ze nie pozwalanie na
    okradanie sie, to kradziez? Ciekawy poglad. Jesli panstwo zabiera mi pod
    przymusem polowe kasy, ktora zarobilem, by wydac np. na finansowanie
    partii politycznych, stadiony, 700000 urzednikow, koncert Madonny,
    zegarki Nowaka, walke z bezrobociem, promowanie artystow, czy milion
    innych rownie mi potrzebnych rzeczy, to jest OK, tak? Jesli jednak ja
    daje po lapie Vincentemu jak mi ja wklada do kieszeni, to jest be.
    Popraw mnie jesli sie myle, ale zapewne gdyby Ci do domu wszedl jakis
    ment i zaczal cos zabierac, to pewnie bys mu skopal dupe. Nic by Cie nie
    obchodzilo, ze gosc jest bidny i glodny, ale masz czelnosc nazywac
    zlodziejem kogos, kto zwyczajnie nie pozwala sie okrasc.
    Dzwonie na Policje, czy do SM - albo olewka, nie ma wolnych zalog, albo
    przyjezdzaja jak juz nie ma po co, sluzba zdrowia panstwowa - trzeba byc
    cholernie zdrowym by moc z niej skorzystac, szkola - jakby nie chojnosc
    rodzicow, to nie byloby czym pisac po tablicy, wymiar
    (nie)sprawiedliwosci - w zasadzie bez roznicy czy strajkuje, czy pracuje
    "normalnie", to na co do wafla nedzy maja ci biedni ludzie placic. Aaa,
    o ZUSie zapomnialem - nie mamy pana pieniedzy i co nam pan zrobi. I ty
    sie dziwisz, ze ludzie kombinuja? Mylisz skutek z przyczyna. Ludzie nie
    kombinuja dlatego, ze lubia, maja to we krwi, tylko sie najzwyczajniej
    bronia przed zlodziejami i oszustami.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa