  • Data: 2013-06-21 20:18:54
    Temat: Re: Kupno samochodu z wadami ukrytymi
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-06-21 19:47, J.F pisze:
    > Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    (...)

    > To nie rozumiem przykladu. O co chodzi z tym bokiem ?

    Normalnie - mowa była o zarysowanym boku i ja pisałem o takowym
    w nowym samochodzie.

    > Moge prosto od sprzedawcy pojechac do bieglego.

    Z nowymi też tak robisz?

    > O zasade chodzi - akurat w KC nic nie pisze o drobnych i niedrobnych
    > usterkach.

    LOL - dziwnym trafem od zarysowania przeszedłeś do szpachli.

    > Bok zarysowany i co ? przez sprzedawce i nienaprawiony, naprawiony ?

    No i nic - zarysowanie stwierdzone przez nabywcę, ale po akcie
    sprzedaży. Tyle, że on nie miał na to specjalnych szans.

    > Swoje co miesiac ogladasz ?

    Nie mam takiej potrzeby - stan sprzęgła łatwo sprawdzić i ono
    zazwyczaj nie kończy się z dnia na dzień. Co innego, jak ktoś
    pokombinował, przez parę dni wyglądało dobrze i się skończyło.

    > Ale w odroznieniu od lakieru, to MD mozna dolac w 3 minuty, nawet jak
    > sie od sprzedawcy pojedzie prosto do rzeczoznawcy :-)

    Coś pisałeś o statystyce i rozkładzie dwumianowym...