  • Data: 2015-11-05 16:08:32
    Temat: Re: Kupilibyście toyotę z przebiegiem 250 tyś km?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Chris" <a...@g...pl> wrote in message
    news:n1fqtr$stu$1@node2.news.atman.pl...

    > Handlarze robią to za grosze, max 50zł

    Czyli z 40zł na Allegro zrobiło się już teraz 100zł i wycieczka
    do handlarza po nie-całkiem-legalną usługę.

    > Ale większość ma prosto.

    Fajnie.

    > Sprzedawca może o tym nie wiedzieć :)

    Wiesz co, zaczynasz mnie bawić tym udawaniem niewiniątka.

    > Licznik to część samochodu traktowana tak samo jak np. klocki albo
    > dywaniki. Czy wymiana dywaników w aucie jest nielegalna?

    I tu się mylisz.

    Artykuł przeczytaj który mówi o fałszowaniu przebiegu.
    Jeśli jest dobrze napisany to nie powinno być prawnej
    róznicy w legalności czynu pomiędzy zmianą fizyczną
    licznika (informującego o przebiegu) a cofnięciem stanu
    oryginalnego licznika.

    ?