  • Data: 2015-11-04 13:57:16
    Temat: Re: Kupilibyście toyotę z przebiegiem 250 tyś km?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Chris" <a...@g...pl> wrote in message
    news:n1cuq8$rv8$4@node1.news.atman.pl...

    > W USA jest troszkę inaczej niż w PL, tam każdy serwis ma odnotowany
    > przebieg, w PL masz tylko ze stacji diagnostycznej i to chyba też nie
    > zawsze bo na razie nie ma musu tylko jest zalecenie. Ale tu się mogę mylić
    > bo dawno w tym nie siedziałem. Wiem że jak robiłem przegląd tydzień temu
    > to wpisali przebieg do tego dostałem certyfikat
    > wydrukowany o przeglądzie i wpisie do bazy.

    Dlatego właśnie mówię, że powoli się to cofanie będzie kończyć...
    Bo handlarz będzie miał samochód od normalnego śmiertelnika,
    który "nabił" już w aucie 260tys km i będą odnotowania w bazie
    co 3 miesiące z przyrastającymi wartościami licznika - głupio
    będzie wyglądało w bazie gdy 2 właściciel nagle pojawi się
    na przeglądzie z licznikiem o 150 tyś km mniejszym :-)))
    Ale pewnie wciąż będą się zdarzali kupujący co bazy nie sprawdzą.