    From: k...@w...pl
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: KupiłewmHondę i co dalej ?
    Date: Thu, 12 Mar 2009 14:11:14 +0100
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    Wielkie dzieki za odpowiedzi !!!
    Mieszkam na Tarchominie, więc możę najpierw sprawdzę Motorista, a o do wymian
    samodzielnych to rzeczywiście tak jest,- człowiek póki nie dotknie i nie
    zobaczy na własne oczy, że to jest proste trochę sie boi - ja nawet jak to było
    pisane bałem sie wahy wlać ;) 3 razy sprawdzałem czy nie jest to ON (mam
    samóchód diestla). Tak wiec co do obaw jest to prawda. Jako, że jest to mój
    praktycznie pierszy motor to ten pierwszy przegląd u fachowca dodatkowo
    uspokoił by mnie i zwiększył poczucie bezpieczeństwa. Teraz jadac ok 60-70
    gdzieś podswiadomie myśłe czy aby hamulce są ok - (okładziny przez szczelinę
    oglądałem i w porównaniu z samochodowymi to mało co widać i jakie cienkie są.),
    i spełnią się złe proroctwa całej rodziny- Nie muszę chyba dodawać, żę żona
    teściowa i pozostali (oprócz moich braci) nie dopingowali mnie do takiego
    zakupu roztaczając wizje makabrycznych wypadków.
    Można powiedzieć , że takie gadanie z jedej stony powoduje większą uwagę, ale z
    drugiej może trochę odbierać radość, ż jazdy. Nie zamieżam brac zakrętów jak w
    MOTO GP 100 przy samej ziemi. Chcę radosnie i szybciej (teraz ok 1,5 godz)
    jeżdzić do pracy. Dlatego taka wizyta w dobrym serwisie , gdzie ze mnie nie
    zedrą bedzie również spełniała rolę wizyty u psychologa z kórej ja i motorek z
    uśmiechem wyruszymy na swój pierwszy wspólny sezon. Dlatego jesst to też dla
    mnie tak ważne.

    Jeszcze raz dzieki. Jak ktoś chciałby jeszcze coś dodać, jakieś namiary porady
    proszę bardzo.

    Serdecznie pozdrawiam
    Szoti