  • Data: 2009-03-12 12:42:30
    Temat: Re: KupiłewmHondę i co dalej ?
    Od: "greg" <g...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Kefir" <k...@r...pl> wrote in message
    news:gpau9k$c7m$1@news.onet.pl...
    > Elou!
    > "greg" <g...@f...com> wrote in message

    > Tez tak mysle. Gratuluje.

    > Czyli nie czyscisz zacisku, nie smarujesz klockow pasta miedziana i nie
    > odtluszczasz tarczy po wymianie? Acha, dzieki za podpowiedz - musze
    > wyprobowac patent ze szmata ;)

    Przedmuchuje sprezonym powietrzem, potem dlugo psikam sprayem do hamulców.
    Jak nowe klocki wchodza z luzem to znaczy ze jest ok i nie trzeba rozbierac.
    Nie smaruje pasta.
    Zreszta odkrecenie zacisku to tylko dwie sruby wiecej ale wlasnie po to
    pisze o ksiazce serwisowej zeby takie rzeczy wiedziec sie nie przestraszyc
    jak nowe klocki nie chca wejsc na miejsce.

    Paten ze szmata polecam, mozna nia potem tarcze odtluscic ;-)))

    pozdro

    greg