  • 11. Data: 2011-11-01 13:00:22
    Temat: Re: Kupiłem opony całoroczne
    Od: Marcin Kiciński <m...@o...pl>

    > jeśli teraz nowe auta tak śmierdzą, to współczuję wszyskim posiadaczom
    > salonowych aut

    Coś w tym jest, wprawdzie nie wszystkie nowe, ale np. w Renault "zapach"
    jest niezbyt przyjemny, dużo lepiej pod tym względem wypada np. Fiat.

    Marcin Kiciński
    Grande Punto 360° 1.4 77KM

  • 12. Data: 2011-11-01 13:03:12
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Marcin Kiciński

    > Coś w tym jest, wprawdzie nie wszystkie nowe, ale np. w Renault "zapach"
    > jest niezbyt przyjemny, dużo lepiej pod tym względem wypada np. Fiat.

    Bo w Renaulcie śmierdzą żaby, podjadane przez mechaników podczas zmiany.

  • 13. Data: 2011-11-01 13:04:47
    Od: Marcin Kiciński <m...@o...pl>

    W dniu 2011-11-01 12:13, to pisze:
    > begin J.F.

    > Ale to jest auto do miasta, więc po co mam je sprawdzać w górach? ;) Jak
    > się będą sprawdzać w mieście, to w zupełności będzie mnie to
    > satysfakcjonowało. ;)

    Dokładnie. W górskim teście całoroczne pewnie przegrają z zimówkami.
    Ja teraz mam zimówki "miejskie" - takie niewiadomoco, bo one są głównie
    do jazdy po błocie pośniegowym i wodzie, a jak spadnie więcej śniegu to
    sobie nie radzą (w porównaniu do "prawdziwych" zimówek).

    Marcin Kiciński
    Grande Punto 360° 1.4 77KM

  • 14. Data: 2011-11-01 13:22:50
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "to" <t...@x...abc> napisał w wiadomości
    > ...do auta używanego w zasadzie tylko w mieście. Ciekawe, jak to będzie
    > się sprawować i czy faktycznie te nowe całoroczne są już coś warte.
    >
    > Koniec przekazu.

    Wąż ogrodowy nie sprawdzał się w zimie?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 15. Data: 2011-11-01 13:25:45
    Od: to <t...@x...abc>

    begin yabba

    > Wąż ogrodowy nie sprawdzał się w zimie?

    Sprawdzał, ale się odwijał. W krótkim czasie zgubiłem 12 węży. Więcej niż
    nie mam. :(

  • 16. Data: 2011-11-01 13:27:09
    Od: to <t...@x...abc>

    begin yabba

    > Wąż ogrodowy nie sprawdzał się w zimie?

    Sprawdzał, ale się odwijał. W krótkim czasie zgubiłem 12 węży. Więcej już
    nie mam. :(

  • 17. Data: 2011-11-01 13:39:05
    Od: TheWarAgainstTerror <n...@o...pl>

    W dniu 2011-11-01 11:52, to pisze:
    > ...do auta używanego w zasadzie tylko w mieście. Ciekawe, jak to będzie
    > się sprawować i czy faktycznie te nowe całoroczne są już coś warte.
    >
    > Koniec przekazu.

    i dobrze, od lat mam w mieście navigatory i nie potrzeba mi nic innego w
    tym temacie

  • 18. Data: 2011-11-01 13:48:02
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Coś w tym jest, wprawdzie nie wszystkie nowe, ale np. w Renault
    > "zapach" jest niezbyt przyjemny, dużo lepiej pod tym względem wypada
    > np. Fiat.

    peugeot 308 smierdzi nawet po kilku latach tak ze mam odruch wymiotny

    cos nie "halo" taka znana marka a takie tworzywa? Moze trzeba 10lat sezonowac w
    garazu z otwartymi oknami?

  • 19. Data: 2011-11-01 15:08:06
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    > i dobrze, od lat mam w mieście navigatory i nie potrzeba mi nic innego w
    > tym temacie

    Ja tam namawiać nie będę, ale tak samo. Cztery lata już jeżdżę tak po
    mieście i jak widać żyję. Zakopać się też mi nigdy nie udało.

    --
    Mateusz Bogusz

  • 20. Data: 2011-11-01 15:20:36
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-11-01 13:04, Marcin Kiciński pisze:

    > Dokładnie. W górskim teście całoroczne pewnie przegrają z zimówkami.

    Nie wszyscy mieszkają na nizinach czy też na terenach względnie
    płaskich, co nie znaczy, że wielosezonowe w terenach o większych
    różnicach nachylenia dróg nie będą się dobrze sprawowały.

    > Ja teraz mam zimówki "miejskie" - takie niewiadomoco, bo one są głównie
    > do jazdy po błocie pośniegowym i wodzie, a jak spadnie więcej śniegu to
    > sobie nie radzą (w porównaniu do "prawdziwych" zimówek).

    Jak spadnie więcej śniegu to sobie wiele "prawdziwych" zimówek też nie
    radzi.