  • Data: 2009-06-01 21:02:16
    Temat: Re: [Kupie] XJ600s/CB-500/ER-5/GPZ-500/...
    Od: "primuss" <k...@h...pl.usunto.i.to.te> szukaj wiadomości tego autora

    "Piotr Chamernik :: CHAMER" <n...@s...com> napisał(a):

    > nadszedl dla mnie czas na zakup moto i choc nie jestem jeszcze do konca
    > zdecydowany

    to w koncu nadszedl czy jeszcze nie nadszedl? ;)

    > Szukam czegos do ok. 6 - 6,5K, chodzi o moto dla poczatkujacego. Chetnie
    > mala dywersja, ale rowniez CB-500, ER-5, GPZ-500 czy podobny sprzet
    > (jestem otwarty na ew. propozycje :)

    Moim zdaniem kazdy z wymienionych przez ciebie sprzetow jest OK na pierwsze
    moto i do nauki jazdy - a zaden nie ma na tyle istotnej przewagi nad
    pozostalymi by w dluzszej perspektywie mialo to jakiekolwiek znaczenie -
    bierz to co ci sie podoba i jest w dobrym stanie technicznym.

    I jeszcze uwaga - "dywersja" na okreslenie XJ jest nazwa niepoprawna, a
    dlaczego - to juz poszukaj sam w slowniku co znaczy slowo "diversion"

    > Przyznam szczerze, ze chodzi mi o sprzet w dobrym stanie technicznym od
    > kogos z grupowiczow (lub znajomych grupowiczow). Przegladalem Allegro,
    > ale
    > znikoma wiedza techniczna w tej dziedzinie raczej nie pomoze mi kupic
    > sztuki, ktora bezproblemowo posluzy 3-4 lata, az nie wyrobie sobie
    > konkretnego kierunku na przyszlosc...

    3-4 lata to doprawdy dlugi okres jak na pierwsze moto. Kup raczej z
    zalozeniem 1-2 sezony (zwlaszcza ze obecny juz w pelni). Co do wyboru
    okreslonego egzemplarza, to nie licz ze grupowicze wykonaja za ciebie
    robote - sam musisz sie dowiedziec na co zwrocic uwage, poogladac,
    przejechac sie, ewentualnie znalezc mechanika ktory ci w tym pomoze.

    > Najchetniej z okolic Lodzi / Wawy, jak juz moge pomarudzic.
    > PS. I przepraszam za spam :)

    Niestety nie mam na oku zadnego z wymienionych przez Ciebie sprzetow. Jak
    wpadnie ci w oko cos z okolic srodkowej wielkopolski to moge podejrzec.

    Powodzenia w poszukiwaniach !

    --
    pozdr.,
    primuss