  • Data: 2009-06-02 07:25:07
    Temat: Re: XJ600s/CB-500/ER-5/GPZ-500/...
    Od: t...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Cześć.
    Mam cb500 do sprzedania. (cena 6500zł)
    To jest mój zadbany motocykl. Służyła mi 4 lata (ok 20 tys. km). Ten
    sezon to jest już 5-ty.
    Obejrzyj sobie fotki:
    http://www.bikepics.com/members/ditron/93cb500/
    (pierwsze 2 są przed malowaniem)
    Kupiłem ją w Anglii i zajechałem na niej do PL - na trasie na prawdę
    doceniłem wartość owiewki.
    Odmalowałem bo kolor owiewki był nieco inny od całej reszty poza tym
    chciałem coś fajnego zrobić za pieniądze zarobione w UK.
    Rocznik 94, dokumenty z Anglii potwierdzają prawdziwość przebiegu
    licznikowego (teraz ok. 60 tys. km).
    Na dzień dzisiejszy do zrobienia jest tylko synchronizacja gaźników.
    Zresztą pewnie zrobię to jeszcze w tym sezonie.
    Wszystko (co trzeba) poza tym jest na bieżąco serwisowane i
    wymieniane.
    Aktualnie zakładam nowe kolektory wydechowe i tłumik.
    W motocyklu jest scottoiler - napełniasz to co jakiś czas olejem i
    masz smarowanie łańcucha podczas jazdy - przedłuża to żywotność
    łańcucha i wykonuje za Ciebie niewygodną robotę.
    Do motocykla jest bagażnik, zestaw narzędzi, książka użytkownika i
    książka serwisowa Haynes.
    Założony jest też filtr powietrza marki K&N - dożywotnia gwarancja -
    podobno tylko się go co jakiś czas wyjmuje i czyści (dopiero go
    założyłem w tym sezonie wiec nie wiem jeszcze).
    Na plus motocykla jest jeszcze to, że rocznik 94 to produkcja w
    Japonii. Późniejsze roczniki były produkowane we Włoszech i jakość już
    była gorsza (tzn. rdzewiały m. in. wewnątrz zbiorniki paliwa).
    Motor jest do obejrzenia w Gdańsku lub w Bydgoszczy ponieważ często
    się nim przemieszczam po tej trasie.
    Jeśli jesteś zainteresowany to odpisz na mial'a.
    Aha jak widzisz jako pierwszy motor służy mi już 5-ty rok bo jest to
    dobra maszyna. Na pewno lepsza od GS-a czy GPZ-ta.
    Pamiętam, że wahałem się nad XJ-600 ale wszystko wyjaśniło się jak
    wsiadłem na cb i poczułem się jak "w swoim siodle".
    Zapraszam na oględziny i przymiarki dopóki nie wystawiam na Allegro.
    Pozdro