  • Data: 2009-06-03 15:00:54
    Temat: Re: XJ600s/CB-500/ER-5/GPZ-500/...
    Od: "Jasio" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "sted" napisał w wiadomości
    news:2162d5ce-6e11-4220-8ce6-9ae158131222@g1g2000yqh
    .googlegroups.com...

    generalnie jestem laikiem jeśli chodzi o mechanikę motocyklową, ale
    kupiłem ten motocykl z w miarę pewnego źródła (od jednego z klientów
    mojego znajomego mechanika - ten mechanik od zawsze też ją serwisował,
    więc wiedział co i jak tam działa). skłamałbym gdybym napisał, że jest
    niezawodna i bezawaryjna.. w końcu ma 17 lat. ale nie żałuję ani
    jednej wydanej na nią złotówki.

    ***

    Nie widzę problemu, żeby 17 czy nawet 27 letni motocykl był niezawodny i
    bezawaryjny.
    "Jak kto dba, tak i ma".

    --
    Jasio