  • 11. Data: 2011-09-06 09:08:15
    Temat: Re: Kupić AM czy nie kupić
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:j44gl1$91n$1@news.onet.pl...
    > Dnia 2011-09-05 21:13, *J.F.* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:
    >
    > Po Wrocławiu nie jeżdżę, ale AOW jest w TT (OISNM) od około 4 miesięcy,
    > czyli od mapy 870.

    Przejezdna w całości?
    Ciekawe jakim cudem, skoro otwarli ją w zeszłym tygodniu.

  • 12. Data: 2011-09-06 09:11:44
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Witam!
    Czy tez zauwazyliscie ze nowa AM strasznie wolno dziala, szczegolnie
    animacja menu, nie wiem kto na to wpadl..
    Czesto tez problemem jest komunikat "slaby sygnal GPS", i jakos szaleje
    jak stoi sie w miejscu..kreci mapa wokolo..
    Poprzednie wersje byly ok, ta ostatnia jakas dziwna.

  • 13. Data: 2011-09-06 13:14:46
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-09-06 09:08, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > Przejezdna w całości?
    > Ciekawe jakim cudem, skoro otwarli ją w zeszłym tygodniu.

    Sprawdzę w sobotę jak będę we Wrocku :), ale wg:
    http://pdaclub.pl/forum/tomtom/mapa-8-70-183552/msg1
    489107/#msg1489107
    jest cała - urządzenia jednak przy sobie nie mam, więc nie mogę na 100%
    potwierdzić.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak - Signum '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
    President Herbert *old* on board :)

  • 14. Data: 2011-09-06 13:28:44
    Od: Dman-666 <d...@t...o2.pl>

    Tak se patrze i patrze jak Cavallino nawija makaron na uszy:

    > Przejezdna w całości?
    > Ciekawe jakim cudem, skoro otwarli ją w zeszłym tygodniu.

    Wlasnie na tym poplynalem 2 tygodnie temu ze Zgorzelca;)
    IGo z mapami z pierwszego kwartalu b.r. usilnie kazalo mi tamtedy jechac
    ;) Umysl mialem przytepiony 10ta godzina spedzona w aucie i dopiero jak
    wylaczylem opcje autostrad to pognalem dalej.

    Co nie zmienia faktu, ze podobnie jak Ty ja polecam ;) AM po EU po
    prostu sie nie wyrabia lub zaczyna glupoty wypisywac.

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec

  • 15. Data: 2011-09-06 13:31:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Dman-666" <d...@t...o2.pl> napisał w
    wiadomości news:MPG.28d0225526c64b6a9896b4@news.onet.pl...
    > Tak se patrze i patrze jak Cavallino nawija makaron na uszy:

    > Wlasnie na tym poplynalem 2 tygodnie temu ze Zgorzelca;)
    > IGo z mapami z pierwszego kwartalu b.r. usilnie kazalo mi tamtedy jechac

    I trzeba było, a potem ew. zjazd na obwodnicę śródmiejską.

    > ;) Umysl mialem przytepiony 10ta godzina spedzona w aucie i dopiero jak
    > wylaczylem opcje autostrad to pognalem dalej.

    Hmmm, masz w Igo mapy z b.r.?
    Od dostawców lokalnych czy coś porządnego w rodzaju TT?

  • 16. Data: 2011-09-06 18:17:56
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-09-06 13:14, *Mirek Ptak* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

> [...]
    489107/#msg1489107
    > jest cała - urządzenia jednak przy sobie nie mam, więc nie mogę na 100%

    Sprawdziłem - jest cała (choć ja mam już mapy 875)

    Pozdrawiam - Mirek

  • 17. Data: 2011-09-06 18:35:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Sprawdziłem - jest cała

    Cała otwarta dla ruchu?
    Zrobili to zdalnie, czy wpuszczali w maliny przez kilka miesięcy?

    >(choć ja mam już mapy 875)

    Od kiedy?

  • 18. Data: 2011-09-06 19:20:48
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-09-06 09:11, wchpikus pisze:
> [...]
    > jak stoi sie w miejscu..kreci mapa wokolo..
    > Poprzednie wersje byly ok, ta ostatnia jakas dziwna.

    Nie potwierdzam problemów z GPS. Używam na HTC Touch Diamond 2.
    Natomiast potwierdzam, iż każda nowsza wersja chodzi coraz wolniej i cięzej.
    Chociaż ostatnia testowa, nim się phon zagrzeje, chodzi całkiem miło,
    jednak ma parę problemów ;) np: miploloc zamiast co 2 minuty wysyła
    lokalizację co minutę, czasami nowsza pozycja w terenie jest przed
    starszą - czyli cofam się ;)

    Pozdrawiam !

  • 19. Data: 2011-09-07 08:14:20
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-09-06 18:35, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > Cała otwarta dla ruchu?
    > Zrobili to zdalnie, czy wpuszczali w maliny przez kilka miesięcy?

    We wcześniejszej wersji była (chyba) zablokowana na tym nieoddanym
    jeszcze odcinku. Teraz już otwarta.
    Taki odcinek bez problemu odblokowuje się zdalnie poprzez MapShare
    (oczywiście urzyszkodnik musi od czasu do czasu łączyć urządzenie z
    siecią lub odblokować to sobie samemu).

    > Od kiedy?

    Od 16 sierpnia. Mapy 870 pojawiły się w maju.

    Pozdrawiam - Mirek

  • 20. Data: 2011-09-07 08:27:28
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-09-06 09:11, wchpikus pisze:
    > Witam!
    > Czy tez zauwazyliscie ze nowa AM strasznie wolno dziala, szczegolnie
    > animacja menu, nie wiem kto na to wpadl..

    Można wyłączyć. Ale nowy układ menu mi się w ogóle nie podoba.

    > Czesto tez problemem jest komunikat "slaby sygnal GPS", i jakos szaleje
    > jak stoi sie w miejscu..kreci mapa wokolo..

    A to prawda. Musiałem dokupić moduł BT, żeby dało się jeździć.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi