  • 21. Data: 2011-09-07 08:44:36
    Temat: Re: Kupić AM czy nie kupić
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:j4723t$so5$1@news.onet.pl...
    > Dnia 2011-09-06 18:35, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:

    > We wcześniejszej wersji była (chyba) zablokowana na tym nieoddanym jeszcze
    > odcinku. Teraz już otwarta.

    > Od 16 sierpnia.

    Czyli nadal wpuszczali w maliny przez jakiś czas.
    Kiepski pomysł, co jak rodem z Navteqa.

  • 22. Data: 2011-09-07 09:13:12
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-09-07 08:44, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Czyli nadal wpuszczali w maliny przez jakiś czas.
    > Kiepski pomysł, co jak rodem z Navteqa.

    Skąd ten wniosek i czemu wyciąłeś to:"Taki odcinek bez problemu
    odblokowuje się zdalnie poprzez MapShare (oczywiście urzyszkodnik musi
    od czasu do czasu łączyć urządzenie z siecią lub odblokować to sobie
    samemu). "

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak - Signum '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
    President Herbert *old* on board :)

  • 23. Data: 2011-09-07 09:17:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Skąd ten wniosek i czemu wyciąłeś to:"Taki odcinek bez problemu
    > odblokowuje się zdalnie poprzez MapShare

    Pytałem o odblokowanie zdalne, nie widziałem odpowiedzi twierdzącej.

  • 24. Data: 2011-09-07 09:48:41
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-09-07 09:17, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > Pytałem o odblokowanie zdalne, nie widziałem odpowiedzi twierdzącej.

    Nie napisałem twardo "tak", bo pewności nie mam - w 870 była
    zablokowana, w 875 *najprawdopodobniej* też.
    Ja się z MapShare łączę co najmniej raz na tydzień i jak *wczoraj*
    sprawdziłem ten odcinek był odblokowany - pewności, że wcześniej (przed
    otwarciem) był już odblokowany w przeciwieństwie do Ciebie nie mam :)

    Pozdrawiam - Mirek

  • 25. Data: 2011-09-07 14:47:43
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 07 Sep 2011 09:48:41 +0200, w <j477kq$isd$1@news.onet.pl>, Mirek Ptak
    <n...@n...pl> napisał(-a):

    > w 870 była
    > zablokowana, w 875 *najprawdopodobniej* też.

    Według informacji z pda, to zablokowana nie była i ludzie jeździli w te i z
    powrotem.

    Ale i tak szacunek, że ogarniają chociaż autostrady ;).

  • 26. Data: 2011-09-07 14:59:04
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Witam!

    > Można wyłączyć. Ale nowy układ menu mi się w ogóle nie podoba.

    A Gdzi mozna wylaczyc?

    > A to prawda. Musiałem dokupić moduł BT, żeby dało się jeździć.

    No nie wiem, sprawdzolem z innym softem i dzialalo ok, wiec to nie wina
    sprzetu.

  • 27. Data: 2011-09-07 15:03:39
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Witam!

    > Można wyłączyć. Ale nowy układ menu mi się w ogóle nie podoba.

    A gdzie mozna wylaczyc? Nie widzialem takiej opcji.

    > A to prawda. Musiałem dokupić moduł BT, żeby dało się jeździć.

    No nie wiem, sprawdzilem z innym softem i dzialalo ok, wiec to nie wina
    sprzetu.

  • 28. Data: 2011-09-07 16:09:22
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-09-07 15:03, wchpikus pisze:
    > Witam!

    > A gdzie mozna wylaczyc? Nie widzialem takiej opcji.

    Menu - Ustawienia - Ogólne - Animacje menu

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 29. Data: 2011-09-10 12:47:14
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2011-09-06, wchpikus <w...@w...wp.pl> wrote:
    > Witam!
    > Czy tez zauwazyliscie ze nowa AM strasznie wolno dziala, szczegolnie
    > animacja menu, nie wiem kto na to wpadl..
    > Czesto tez problemem jest komunikat "slaby sygnal GPS", i jakos szaleje
    > jak stoi sie w miejscu..kreci mapa wokolo..
    > Poprzednie wersje byly ok, ta ostatnia jakas dziwna.

    Wolno jak wolno. Wlasnie przetestowalem na zachodzie ostatnią 6.8.1g na
    NR 470 envo i chyba z wersji na wersje jest coraz gorzej z przeliczaniem
    trasy.

    Jechałem z południa na północ Rotterdamu i w pewnym momencie
    AM wymyslila, ze jestem na jakiejs bocznej drodze 10-20m od autostrady.
    Jak zaczela przeliczac trase przed wjazdem na ring Rotterdamu to
    skończyła jak już z niego zjechałem. Caly czas "90%".

    Podobnie mialem pod Gentem gdy pojechałem inaczej niż AM chciała i
    zaczęło się przeliczanie.

    --
    WildS

  • 30. Data: 2011-09-19 13:53:54
    Od: "PioTr" <p...@o...pl>

    > Hmmm, masz w Igo mapy z b.r.?
    > Od dostawców lokalnych czy coś porządnego w rodzaju TT?
    Tak sie wtrącę...
    Do IGO są mapy NAVTEQ oznaczone 2011.Q1. W Polsce są lepsi niż Grabarczyk i
    ska :-) Jest przejezdna A2 do Warszawy, A1 do Torunia i (OIDP) S5
    Wrocław-Poznań. Z drugiej strony TeleAtlas (2010.Q4) ignoruje istnienie
    odcinka S8 w Warszawie i "wymyślił sobie" most na Odrze na DW330...