  • Data: 2019-09-21 09:42:15
    Temat: Re: Kup nowy - będziesz miał spokój... [VW 2.0 TDI CFCA]
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie ma takiej konieczności od dawna.

    I nie ma wtedy problemu z wyegzekwowaniem gwarancji? Czy nie ma takiej
    komnieczności dopóki nie chcesz z gwarancji skorzystać? A wtedy okazuje
    się, że też nie ma, ale dopiero jak w sadzie wygrasz? Powiażnie pytam,
    bo post otwierający sugeruje, że jeśli będą mieli punkt zaczepienia to
    będą się go czepiać, a że prawników mają na stanie a ty nie... to brak
    gwarancji może być tańszy nawet jak coś się sypnie;)

    > Ale od dłuższego już czasu płacę za przeglądy w ASO podobnie jak u
    > znajomego mechanika. Do obu warsztatów jeżdżę ze swoimi materiałami. W
    > ASO drogo liczą za naprawy/wymiany - np. robocizna za sprzeęgło w ASO
    > wychodziło 2x więcej niż w warsztacie, ale cena samego przeglądu jest
    > porównywalna.

    To znaczy ile?

    > W sportagu miałem robione przeglady i w ASO i u mechanika (z wpisem do
    > książki serwisowej czynności i listę wymienionych materiałów). Przy
    > naprawie gwarancyjnej z tego roku nikt tego nie kwestionował.

    A naprawy były w jakikolwiek sposób powiązanie z zakresem czynności?

    > Inna sprawa, że jak wymienisz sprzęgło u mechanika i pojedziesz z
    > reklamacją sprzęgła (lub elementu, który przy wymianie sprzęgła mógł się
    > uszkodzić) do ASO to Cię spuszczą na drzewo, ale to chyba oczywiste i
    > dorosłym ludziom takich rzeczy nie trzeba tłumaczyć.

    Chodzi mi bardziej o wymianę kompletu sprzęgła, a potem skrzynia się
    sypła i czy będzie "no ale to pewnie od złego sprzęgła".

    --
    Shrek