  • Data: 2019-09-21 11:59:48
    Temat: Re: Kup nowy - będziesz miał spokój... [VW 2.0 TDI CFCA]
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Ja ostatnio za przegląd Sportage zapłaciłem coś koło 300 zł, raczej
    > poniżej. Oczywiście plus materiały, które kupiłem sam.
    > Obstawiam, że ciężko byłoby znaleźć sensownego mechanika, któremu
    > chciałoby się zrobić przegląd taniej.
    >
    > Ci co nawijają o koszcie przeglądów w ASO, najczęściej po prostu
    > porównują to do sytuacji: "nie robić serwisu w ogóle, zapuścić auto
    > na maxa, dopóki koła się kręcą".
    >
    > A potem kupujesz używkę po takim delikwencie....

    Ostatnio kupowałem auto na wichrowej w auto watin.
    Przeglad polegajacy na wymianie oleju i ogolnym przegladzie auta
    kosztował mnie 990zł.

    To samo u mojego mechanika:
    olej niecałe 100zł.
    filtry 200zł.
    robocizna 100zł maks.
    Coz...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się