  • Data: 2013-03-20 00:42:29
    Temat: Re: Kuchenka mikrofalowa w samochodzie :-D
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Tomasz,

    > Regulator wzbudzenia to nie jest TLM7805 i bezwładność może mieć
    > znacznie większą.

    Opamiętaj się już, nie brnij.

    > Poza tym elektrony to też jest materia mechaniczna. Prawo Ohma w gruncie
    > rzeczy nie jest prawem elektrycznym, tylko mechanicznym, mówiącym o
    > mechanicznych właściwościach gazu elektronowego przepływającego przez
    > sieć krystaliczną metalu.

    Jak to mawia mój syn: "promieniowanie ultrafioletowe w ciapki".

    Usiłując udowodnić wydumaną tezę zaczynać grzęznąć z pseudonaukowym
    bełkocie. Po co w tak banalną rzecz, jak działanie regulatora napięcia
    mieszasz rozpatrywanie mechaniki ruchu elektronów? Po co oglądasz
    słonia przez mikroskop?

    --
    Best regards,
    RoMan