  • Data: 2011-02-07 11:24:55
    Temat: Re: Kubica - wypadek na rajdzie :(
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "P_ablo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:4d4f3bbf$0$2489$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Znaczy sie takie efemizmy slow: gowno, badziewie, wyrob samochodopodobny
    > ?
    >
    > Nie moga napisac prawdy, bo ich VW do sadu zawola...

    Coś w tym jest co napisałeś:

    "Czy skoda fabia s2000 evo 2 to trudny samochód w prowadzeniu?

    - Jeździłem nim kilkakrotnie, bo współpracowałem z firma tuningową, która
    przygotowała auto również Robertowi. To trudny w prowadzeniu, bardzo nerwowy
    samochód. Nadsterowny, tył bardzo szybko ucieka. Szybko i nieoczekiwanie. To
    auto wymaga wielu kilometrów treningów. Robert nie miał tyle czasu.
    Kilometrów zabrakło mu na pewno, przecież tym samochodem jeździł pierwszy
    raz."

    http://www.sport.pl/F1/1,96398,9063638,Narowista_sko
    da_fabia__skandal_z_przedluzajaca_sie.html