  • 71. Data: 2010-04-28 17:54:46
    Temat: Re: Ku przestrodze...
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-04-28 16:13, kocyk pisze:
    > de Fresz wrote:
    [...]
    > Skacze sie tak samo, a lamac w zakretach sie nie umiem na niczym, wiec
    > nie pokaze.

    heh - typowy precel :-P

    --
    pozdr
    pj

  • 72. Data: 2010-04-28 18:14:08
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Seba napisał(a):
    > A Ty co tu robisz? ;)
    > Zmotocyklowałeś się?
    Psychologicznie :)
    Jak załatwię u siebie w okolicy garaż, to nie wykluczone.
    --
    Krzysiek

  • 73. Data: 2010-04-28 18:46:44
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    kocyk pisze:
    > de Fresz wrote:
    [...]
    > Skacze sie tak samo, a lamac w zakretach sie nie umiem na niczym, wiec
    > nie pokaze.

    Slyszalem, ze ROGAL sie niezle lamie w zakretach. ;)

    --
    pozdrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)

  • 74. Data: 2010-04-28 19:14:32
    Od: jeDrASS <b...@u...gov>

    On 2010-04-27 10:26, KJ Siła Słów wrote:

    > Wg mnie to potargalo go na boki na przejezdzie przez tory i nic by nie
    > bylo gdyby wzial to na zimno, ale widocznie postanowil zareagowac i
    > czyms hamowal, 20 metrow krechy to raczej tylem, bo przod by sie zlozyl
    > szybciej.

    wbrew pozorom nie jest to bardzo lekkie moto, jakieś 210kg..
    bardzo miłe w prowadzeniu z fajnym silnikiem.. ma jednak mała wadę,
    hamulce prawie zerojedynkowe i piekielnie mocne.. cholernie trudno
    dozowalne.. i takiej sytuacji dla świeżej osoby łatwo o nieszczęście..

    --
    jeDrASS

  • 75. Data: 2010-04-29 07:16:03
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-04-27, de Fresz <d...@n...o2.pl> wrote:

    > I jak, bolało?

    Jakos nie, jedyna gleba jaka mialem to wyjebka na zapadnietej
    studzience i pewnie tak samo wyjebalbym sie tam GS500, na pewno
    nie mialo to zadnego zwiazku z moca motocykla.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 76. Data: 2010-04-29 07:25:16
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    zbigi wrote:
    > [...]
    >
    > Slyszalem, ze ROGAL sie niezle lamie w zakretach. ;)

    Rogal ma DAR. On by sie polamal lezac, gdyby bylo trzeba!
    K.

  • 77. Data: 2010-04-29 08:31:44
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "jeDrASS"
    ma jednak mała wadę, hamulce prawie zerojedynkowe i piekielnie mocne..
    cholernie trudno dozowalne.. i takiej sytuacji dla świeżej osoby łatwo o
    nieszczęście..

    Podobno jednak to nie byl poczatkujacy, a dziwi mne ze w zasadzie torowa
    zawiecha sie tak slabo dozuje...
    Az gdzies podjade i popacze na to moto...

    Tytus z fabryki

    5070 (20100428) __________

  • 78. Data: 2010-04-29 09:57:37
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    kocyk pisze:

    > Rogal ma DAR. On by sie polamal lezac, gdyby bylo trzeba!

    może powinien mniej Kefiru pić?

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 79. Data: 2010-04-29 22:17:03
    Od: gloon <w...@s...pl>

    KJ Siła Słów pisze:

    > ja pier...
    >
    > Wiecie dlaczego polowa Polski se na swoich forach robi jaja z precli ?

    krakuf to jest to foróm ?

    > Wlasnie z powodu takich watkow i ich "samorozwoju".

    niedorozwoju

    > AZ napisal co sie stalo, prosoto i jasno i chcial powiedziec tyle
    > zebysmy sie nie zachlystywali wiosna. Tyle i tylko tyle.
    > A teraz jest mnostwo mozgow ktore widzialy jeszcze mniej niz on, ale
    > podziela kazde slowo z jego posta na czworo zeby udowodnic... no w sumie
    > co chcecie udowodnic ? I czemu akurat AZ ?
    >
    > Udowadniac to ewentualnie mozecie gosciowi od tej aprili ze umie/nie
    > umie/mial pecha bo sie wyjebal/mial farta bo nie zginal, wszystko
    > mozecie mu udowodnic, bo Wam nie odpisze.
    >
    > ja pier...

    dole,
    jedenastoletnie dzieci juz maja po siedemnascie :)