  • 21. Data: 2010-04-27 09:04:36
    Temat: Re: Ku przestrodze...
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 27.04.2010 de Fresz <d...@n...o2.pl> napisał/a:

    > Normalnie odkrycie sezonu. Aż dziw że nikt wcześniej na to nie wpadł...

    > Z Twojej relacji to nie wynika. Wogóle nic z niej nie wynika. Bazując
    > na opisie stawiam, że wyjebał się przez eksplozję na słońcu.

    Nie znasz się, przegiął bo jechał szybciej od niego. A z opisu
    jednoznacznie wynika że koleś na torowisku udławił się landrynkiem
    którego żuł podczas jazdy. Stąd nieskoordynowane ruchy podczas nieudanej
    próby wykrztuszenia, i późniejsze charczenie.*

    Swoją drogą to co trzeba zrobić żeby tam się wyjebać?

    --
    kakmaratgmaildotcom

    * dla nie kumatych, odnoszę się do opisu, a nie do sytuacji.

  • 22. Data: 2010-04-27 09:13:03
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    AZ napisał(a):
    > Akurat to miejsce to zbieranina starych torow do nieczynnej petli i
    > ponaklejanych na kupe latek.

    No to "mniam" dla SM. Widac ze kierownik dupa.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 23. Data: 2010-04-27 09:26:42
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    kakmar pisze:

    > Swoją drogą to co trzeba zrobić żeby tam się wyjebać?

    IMO to wlasnie trzeba cos zrobic.

    KJ

  • 24. Data: 2010-04-27 09:31:42
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-04-27, de Fresz <d...@n...o2.pl> wrote:

    > Ile?

    Moze i Ty tam jezdzisz czysta na gumie, ja uwazam ze tam to jest przegiecie
    ja mialem tam pewnie ok. 90 gosc przez skrzyzowaniem gwaltownie przyspieszyl
    i na moje oko to bylo wlasnie 130-140 km/h, moto tez nie od wywrotki przy
    50 km/h wyladowalo w polowie miedzy Zelazna/Lindleya a Jana Pawla.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 25. Data: 2010-04-27 09:32:37
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-04-27 11:01:51 +0200, AZ <a...@g...com> said:

    > Ciekawy jestem jakbys sam to opisal. Bylo ciemno, gosc ubrany na czarno
    > wiec normalne ze za wiele widac nie bylo, nie zauwazylem nawet w ktorym
    > miejscu gosc spadl. Ale pewnie nie jestem tak zajebisty jak Ty i de Fresz.

    Zupełnie nie skumałeś. Wychodzi na to, że zupełnie nie wiedz co się
    stało (i luz, nikt Cię nie obarcza obowiązkami rejestratora monitoringu
    miejskiego), ale już wiesz, że gość przegiął i wygłaszasz trywialne
    hasełka, rodem z kampanii promocyjnej KGP. Normalnie jak w Fuckcie.

    > Jak widac wystarczy jechac cos ok. 130-140 km/h.

    Ile?

    de Fresz

  • 26. Data: 2010-04-27 09:33:21
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-04-27 11:04:36 +0200, kakmar <k...@g...com> said:

> [...]
    > którego żuł podczas jazdy. Stąd nieskoordynowane ruchy podczas nieudanej
    > próby wykrztuszenia, i późniejsze charczenie.*

    ;-)))

    de Fresz

  • 27. Data: 2010-04-27 09:47:02
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    de Fresz pisze:

    > ale już wiesz, że gość przegiął i wygłaszasz trywialne
    > hasełka, rodem z kampanii promocyjnej KGP. Normalnie jak w Fuckcie.

    ja pier...

    Wiecie dlaczego polowa Polski se na swoich forach robi jaja z precli ?

    Wlasnie z powodu takich watkow i ich "samorozwoju".

    AZ napisal co sie stalo, prosoto i jasno i chcial powiedziec tyle
    zebysmy sie nie zachlystywali wiosna. Tyle i tylko tyle.
    A teraz jest mnostwo mozgow ktore widzialy jeszcze mniej niz on, ale
    podziela kazde slowo z jego posta na czworo zeby udowodnic... no w sumie
    co chcecie udowodnic ? I czemu akurat AZ ?

    Udowadniac to ewentualnie mozecie gosciowi od tej aprili ze umie/nie
    umie/mial pecha bo sie wyjebal/mial farta bo nie zginal, wszystko
    mozecie mu udowodnic, bo Wam nie odpisze.

    ja pier...

    KJ

  • 28. Data: 2010-04-27 09:57:47
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka
    ***"AZ"
    patrzylem na ulice to 20m za skrzyzowaniem byla czarna krecha.

    Te a moze mu guma nie wyszla - a dokladnie ladowanie i stad ta krecha???

    Tytus z fabryki

    5064 (20100427) __________

  • 29. Data: 2010-04-27 10:06:26
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "KJ Siła Słów"
    ja pier...

    Jasiu nie denerwuj sie bo sie spocisz...
    a teoria o skoku zawiechy i pseudo-SM to mnie raczej rozbawila...
    Dziwne ze zaden ze specow nic nie napisal ze to brak amora skretu
    spowodowal...
    BTW cos pechowe to skrzyzowanie - koles w identyczny sposob zutylizowal tam
    VTR :)
    Paczec trza gdzie sie jedzie...

    Tytus z fabryki

    5064 (20100427) __________

  • 30. Data: 2010-04-27 10:10:34
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Tytus z fabryki pisze:

    > Dziwne ze zaden ze specow nic nie napisal ze to brak amora skretu
    > spowodowal...

    No co Ty, wtedy to by bylo na temat, a ten watek jest nie po to zeby
    wynikla z niego jakas przestorga tylko po to zeby precle byly preclami,
    pol Polski itd...

    KJ