  • 131. Data: 2016-02-10 20:35:59
    Temat: Re: Ktos szukal taniego i dobrego miernika
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2016-02-10 o 17:23, Kris pisze:

    > http://allegro.pl/showitem/description/5937640538.ht
    ml
    > Proszę Ciebie zerknij jednak na te zdjęcia

    > Na zdjęciach które podlinkowałem widać coś innego. Oglądałeś?

    Witać te mierniki są wyjątkowo mało fotogeniczne. Po wytarciu
    ich (właściwie to tylko jednego bo drugiego mi się już nie
    chciało) nie ma już śladu po tym śmietnikowym wyglądzie. Dlatego
    tym bardziej uważam, że ocenianie ich po zdjęciach nie miało
    sensu.

  • 132. Data: 2016-02-10 20:38:45
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-02-10 20:35, ww wrote:
    > chciało) nie ma już śladu po tym śmietnikowym wyglądzie. Dlatego
    > tym bardziej uważam, że ocenianie ich po zdjęciach nie miało
    > sensu.

    Dziury też znikneły?

  • 133. Data: 2016-02-10 20:43:26
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2016-02-09 o 20:01, s...@g...com pisze:

    > Ile producent daje gwarancji na trwałość danych
    > w eprom/eeprom? Jest do tego miernika schemat?

    Nie podaje i nie ma, możesz sobie sam skalibrować,
    jest pdf z procedurą.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 134. Data: 2016-02-10 20:43:57
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2016-02-10 o 19:31, JDX pisze:
    > On 2016-02-10 17:56, Piotr Wyderski wrote:
    > [...]
    > Tylko że tanim chińczykiem nie zmierzysz impedancji wewnętrznej
    > elektrowni, a Flukiem (sprawdzałem na kultowym 87) zmierzysz. :-D

    a co w tej 87 jest takiego kultowego?
    I w której wersji? 87? 87 III? 87 V?
    IMHO po prostu przyzwoity miernik przemysłowy

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 135. Data: 2016-02-10 20:59:08
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 10 lutego 2016 20:21:27 UTC+1 użytkownik Sebastian Biały napisał:

    > Obecnie na allegro jest 5000A [1] który jest jak najbardziej sprawny,
    > tylko że używany bo kilka razy wpadł do betoniarki, ale poza tym 230V
    > pokazuje jak 230V bo sądząc po stanie to była jedyna użyteczna funkcja
    > dla właściciela. To który chętny do sprawdzenia jak płynny beton i
    > maczanie w lepiku pomaga w osiąganiu dużej ilości zer po przecinku?
    >
    > Może i nie Fluke, ale laski tez się da rwać.

    > [1] http://allegro.pl/miernik-multimetr-sanwa-pc5000a-i5
    973988795.html
    Jedyne 315pln. Okazja.
    Brać w ciemno;)
    Ps
    Mam podejrzenie graniczące z pewnością że osoby które kupiły Fluke którego fotki
    linkowałem przed zakupem zdjęć tych nie obejrzały tylko szybko kliknęły "kup teraz"
    bo to okazja bo Fluke.
    Po prostu nie wierzę że ktoś widząc te fotki wywaliłby za ten szmelc ponad 100zł

  • 136. Data: 2016-02-10 21:01:00
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

> [...]
    > Tylko że tanim chińczykiem nie zmierzysz impedancji wewnętrznej
    > elektrowni, a Flukiem (sprawdzałem na kultowym 87) zmierzysz. :-D

    I da się to zrobić wielokrotnie :) czego chińczyki już nie potrafią,
    są jakby to rzec, jednorazowe, jak rękawiczki.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 137. Data: 2016-02-10 21:03:48
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2016-02-10 20:43, Michał Baszyński wrote:
    [...]
    > a co w tej 87 jest takiego kultowego?
    No to, że już od ponad 25 lat jest na rynku. I cały czas trzyma klasę.

    > I w której wersji? 87? 87 III? 87 V? IMHO po prostu przyzwoity
    > miernik przemysłowy
    Ja mierzyłem zwykłym 87 kupionym w 1989 r.

  • 138. Data: 2016-02-10 21:06:16
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2016-02-09 o 20:15, Kris pisze:

    > A to że Twój z początku nie działał a kolegi ww jeden nie działa wcale

    a drugi wyniki pokazuje losowo to przypadek zapewne;)

    Pewnie, mierniki pewnie były intensywnie gdzieś używane najakiś
    stanowisku pomiarowym, stąd są w różnym stanie, sam mam pretensje
    do sprzedawcy że mając dobrą opinię tak sobie ją bezmyślnie zepsuł,
    gdyby je porządnie sprawdził to nie byłoby problemu, pewnie miałby ich
    połowę albo mniej. Widać nie dopilnował tematu.
    Mnie się udało, zwrócić zawsze mogłem, "ww" zostaje tylko zwrócić
    mierniki, bo jak widać są uszkodzone.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 139. Data: 2016-02-10 21:40:48
    Od: Mario <M...@...pl>

    On 10.02.2016 19:31, JDX wrote:
    > On 2016-02-10 17:56, Piotr Wyderski wrote:
    > [...]
    > Tylko że tanim chińczykiem nie zmierzysz impedancji wewnętrznej
    > elektrowni, a Flukiem (sprawdzałem na kultowym 87) zmierzysz. :-D

    Jak rozumieć impedancję wewnętrzną elektrowni? Generatora?
    Transformatora? I jak ją mierzyłeś?

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 140. Data: 2016-02-10 21:46:08
    Od: Mario <M...@...pl>

    On 10.02.2016 20:35, ww wrote:

> [...]
    > chciało) nie ma już śladu po tym śmietnikowym wyglądzie. Dlatego
    > tym bardziej uważam, że ocenianie ich po zdjęciach nie miało

    Grupowe wróżki na podstawie zdjęc oceniły, że to badziew. Ty je
    wytarłeś, zasiliłeś, potestowałeś (12 k zamiast 10 k) i stwierdziłeś, że
    w praktyce są lepsze niż się spodziewałeś.
    Nie wiem czy to syndrom sztokholmski, czy chcesz sam siebie przekonac,
    że potrafisz podejmować racjonalne decyzje. Twoja sprawa na co wydajesz
    pieniądze, ale niektórych na tej grupie nie przekonasz, że to była dobra
    decyzja.

    --
    pozdrawiam
    MD