    From: janusz_k <J...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Ktos szukal taniego i dobrego miernika
    Date: Wed, 10 Feb 2016 21:06:16 +0100
    <n8r1v9$m5a$1@node1.news.atman.pl> <n8r7tm$1n36$2@gioia.aioe.org>
    <n8vk6g$6et$2@dont-email.me> <n92nrc$urr$1@node2.news.atman.pl>
    <n92sek$1drs$2@gioia.aioe.org> <n93dkt$rc1$1@dont-email.me>
    <n94ar8$15d$1@dont-email.me> <n94o5a$b6p$1@dont-email.me>
    <n9c356$aq$1@dont-email.me>
    <e...@g...com>
    <n9cl1s$ocf$1@dont-email.me>
    <6...@g...com>
    <n9dbje$n67$1@gioia.aioe.org>
    <2...@g...com>

    W dniu 2016-02-09 o 20:15, Kris pisze:

    > A to że Twój z początku nie działał a kolegi ww jeden nie działa wcale

    a drugi wyniki pokazuje losowo to przypadek zapewne;)

    Pewnie, mierniki pewnie były intensywnie gdzieś używane najakiś
    stanowisku pomiarowym, stąd są w różnym stanie, sam mam pretensje
    do sprzedawcy że mając dobrą opinię tak sobie ją bezmyślnie zepsuł,
    gdyby je porządnie sprawdził to nie byłoby problemu, pewnie miałby ich
    połowę albo mniej. Widać nie dopilnował tematu.
    Mnie się udało, zwrócić zawsze mogłem, "ww" zostaje tylko zwrócić
    mierniki, bo jak widać są uszkodzone.

    --
    Pozdr

    Janusz_K