  • 121. Data: 2016-02-10 17:23:46
    Temat: Re: Ktos szukal taniego i dobrego miernika
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 10 lutego 2016 10:19:53 UTC+1 użytkownik ww napisał:

    > Po rysach na obudowie jesteście w stanie stwierdzić, że silnik jest
    > zatarty a w podłodze dziury. Zajebiście. Tylko te mierniki nie noszą
    > żadnego śladu jakiegokolwiek uderzenia. Na nich nie ma rys, otarć,
    > obić na rogach.
    http://allegro.pl/showitem/description/5937640538.ht
    ml
    Proszę Ciebie zerknij jednak na te zdjęcia

    >Najwyraźniej obudowa została ściśnięta czymś na
    > dole i od tego powstało pęknięcie.

    Na zdjęciach które podlinkowałem widać coś innego. Oglądałeś?

  • 122. Data: 2016-02-10 17:52:40
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    s...@g...com wrote:

    > Ile producent daje gwarancji na trwałość danych
    > w eprom/eeprom?

    Zazwyczaj między 10 a 40 lat. Ale to nawet nie jest
    najistotniejszy parametr: najważniejsze jest to, dla
    jakich warunków podawany jest ten "retention time".
    Bywają temperatury pokojowe, bywają całe zakresy
    dopuszczalne dla układu (np. -40..+85 stopni), czasami
    jest nawet link do metodologii pomiaru (Microchip).
    Dlatego sama wartość np. 15 lat niewiele mówi.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 123. Data: 2016-02-10 17:56:10
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    ww wrote:

    > Sądziłem, że ten wątek jest jednak o trochę lepszych urządzeniach.
    > Pisząc najtańszy chińczyk miałem na myśli np vichy vc97 albo 99.

    Nawet najtańszy miernik za 14 zł. z Casto ma zdumiewająco
    dobre parametry. Bang per buck ma znacznie lepszy niż Fluke
    i inne mierniki wyższej klasy. Ja bym nie umiał zrobić niczego
    porównywalnego w tej cenie, i to w detalu.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 124. Data: 2016-02-10 17:59:26
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Kris wrote:

    > Kolega ww opisał jak dokładnie mierzą;)

    Dhogi Panie, wyphaszam sobie, toż to Fluke!

    Pozdrawiam, Piotr

    PS. Wszystkie moje chińczyki pokazują 998..1003
    przy testach opornika 1k/0,01%. :-)

  • 125. Data: 2016-02-10 18:02:28
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Jawi wrote:

    > Ale jak produkt ma wadę to nie jest zwrot bez podania przyczyny tylko
    > reklamacja. I koszt przesyłki ponosi sprzedający.

    To wszystko prawda, ale zostaje pytanie, czy odzyskać 130 szybką
    ścieżką, czy 145 szamocąc się z, za przeproszeniem, sprzedawcami...

    Pozdrawiam, Piotr

  • 126. Data: 2016-02-10 19:31:15
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2016-02-10 17:56, Piotr Wyderski wrote:
    [...]
    > Nawet najtańszy miernik za 14 zł. z Casto ma zdumiewająco
    > dobre parametry.
    Tylko że tanim chińczykiem nie zmierzysz impedancji wewnętrznej
    elektrowni, a Flukiem (sprawdzałem na kultowym 87) zmierzysz. :-D

  • 127. Data: 2016-02-10 20:02:39
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 10 lutego 2016 17:59:27 UTC+1 użytkownik Piotr Wyderski napisał:
    > PS. Wszystkie moje chińczyki pokazują 998..1003
    > przy testach opornika 1k/0,01%. :-)

    Moj chinczyk z baterii ktora ma 9.18 V (zmierzone na kalibrowanym 30 ppm mierniku)
    robi 9.03, nawet
    moj Meratronik na lampach Nixie do ktorego prawdopodobnie od lat 80 nikt nie wkladal
    srubokreta
    sobie lepiej radzi. Reszta zakresow jest wzglednie OK ;)
    Chcialem machnac srubokretem w chinczyku i troche to wyrownac, ale w ramach
    oszczednosci
    w srodku nie ma zadnego trymera.

    Pozdrawiam,
    --
    Karol Piotrowski

  • 128. Data: 2016-02-10 20:20:20
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-02-10 14:36, Mario wrote:
    > cyfry), lub za 500 zł netto PC5000A (5+3/4 cyfry).

    Obecnie na allegro jest 5000A [1] który jest jak najbardziej sprawny,
    tylko że używany bo kilka razy wpadł do betoniarki, ale poza tym 230V
    pokazuje jak 230V bo sądząc po stanie to była jedyna użyteczna funkcja
    dla właściciela. To który chętny do sprawdzenia jak płynny beton i
    maczanie w lepiku pomaga w osiąganiu dużej ilości zer po przecinku?

    Może i nie Fluke, ale laski tez się da rwać.

    [1] http://allegro.pl/miernik-multimetr-sanwa-pc5000a-i5
    973988795.html

  • 129. Data: 2016-02-10 20:29:29
    Od: v...@g...com

    użytkownik Piotr Wyderski napisał:

    > PS. Wszystkie moje chińczyki pokazują 998..1003
    > przy testach opornika 1k/0,01%. :-)

    Znaczy rezystor(nowy) droższy od miernika.
    Tańszych niż za stówkę nie widziałem.

  • 130. Data: 2016-02-10 20:31:27
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-02-10 20:29, v...@g...com wrote:
    > Znaczy rezystor(nowy) droższy od miernika.
    > Tańszych niż za stówkę nie widziałem.

    Oj tam, oj tam.

    http://allegro.pl/4k-0-01-0-6w-rezystor-precyzyjny-1
    szt-b085-i5916388354.html