  • Data: 2016-02-06 09:31:16
    Temat: Re: Ktos szukal taniego i dobrego miernika
    Od: ww <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-02-06 o 01:12, Mario pisze:

    > No ale który punkt jego listy jest niezgodny z prawdą? Zdjęcia nie
    > kłamią. Połamany i pozalewany.

    No połamany to tak ale pozalewany ?

    ww pisał, że poklejony i ochydnie
    > śmierdzi.

    Wygląda jakby przez długi czas pracował w jakimś dziwnie zadymionym
    środowisku.

    > Nie działał mu (tobie jeden na początku też). Później
    > uruchomił, ale raz mierzy poprawnie raz zawyża trzykrotnie. I ma być
    > miernikiem wzorcowym do kalibrowania pozostałych.

    Nie rozumiem tego miernika. Biore przykładowy rezystor 1,1k 5% (mój
    byle jaki miernik chinski pokazuje 1,080) i dostaje odczyt 5,3k.
    Ustawiony na autorange, wszystkie opcje typu pomiar względny wyłączone.
    Czasami zdarzało mu się pokazywać dobrze (bliżej tych 1,1) ale to jakaś
    loteria. Próbowałem też na rezystorach metalizowanych 10k 1% i 20k 1%
    (ale to mogą być chińskie omy i chińskie procenty) i wynik wychodzi
    zaniżony o kilka procent (przy dolnej granicy ale nie 1% tylko 5%).

    Nawiasem mówiąc dostałem od sprzedawcy potwierdzenie nadania kolejnej
    paczki. Tylko nie wiem czy ja chce kolejny miernik. Zaraz go chyba
    podaruje komuś kto chce się zastanawiać jak to działa.