    From: Janko Muzykant <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Ktos ma jeszcze watpliwosci - analog czy trzy dyski?
    Date: Fri, 18 Jun 2010 10:17:41 +0200
    <hv89un$b0b$1@news.onet.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <hva06j$l73$1@node2.news.atman.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <hvb0l8$1le$1@inews.gazeta.pl> <4c193069$1@news.home.net.pl>
    <hvbj0f$7br$1@inews.gazeta.pl> <4c195bd1$1@news.home.net.pl>
    <hvcmko$h5g$1@inews.gazeta.pl> <hvdm89$aqk$3@news.onet.pl>
    <hve0qm$k3c$1@inews.gazeta.pl> <hve3dq$jqf$1@news.onet.pl>
    <hve7ak$ejf$1@inews.gazeta.pl> <hve895$vo9$1@news.onet.pl>
    <hveajh$nce$1@inews.gazeta.pl> <hvf28i$edo$1@news.onet.pl>
    <hvf8g2$f1c$1@inews.gazeta.pl>

    Dariusz Zygmunt pisze:

    > Ale on miał dyplomy, w każdym razie czeladniczy i mistrzowski, rozumiem że w
    > dziedzinie fotografii choć zdaje się, że w artykule nie jest to jawnie
    > napisane.

    A to już nie był amator? No to się zdecyduj na którąś wersję.

    > Znałeś jego prace zanim opisali go w prasie? Gościu jest z Krakowa, Ty też,
    > jest społecznikiem więc powinno być o nim głośno, na pewno gdzieś swoje
    > prace wystawiał. Widziałeś jakieś? Jesteś w stanie coś o nich powiedzieć?
    > Pisząc o nim nawet nie używasz imienia i nazwiska tylko - gościu, facet, on.

    W Krakowie mieszka blisko milion osób, dla mnie ten gościu jest tylko
    gościu, podobnie jak milion minus kilkaset innych ''nie-gościów''.
    Poza tym nie jestem społecznikiem, w każdej ''społeczności'' dość szybko
    pojawia się jakaś zakompleksiona hiena, która bawi się we władzę
    skutecznie wszystko rozpieprzając. Przykładów dość i to na podwórku foto
    jak i historycznym (wydawałoby się - humaniści...)
    Jeśli coś robię, to indywidualnie lub w ramach sympatii z konkretnymi
    ludźmi.

    > Mnie można zrozumieć, jestem przecież ignorantem, zerem, nigdy nic
    > wartościowego nie zrobiłem i wpędzam ludzi w depresję, ale Ty? Wzór cnót i
    > poświęcenia dla idei mógłbyś go nazywać przynajmniej imieniem.
    > Może wtedy by uwierzył, że naprawdę przejąłeś się losem tego człowieka a nie
    > tylko wykorzystujesz "jego przypadek" żeby krzyczeć wszem i wobec "a
    > widzicie, ja jestem mądrzejszy bo mam trzy kopie a żelatyna to badziew".

    Mam chodzić po piwnicach i pytać, kto ma coś do zeskanowania? Od
    piętnastu lat jest internet, jeśli miałbym coś cennego, czym mogę się
    podzielić, po prostu zapytałbym w odpowiednim miejscu. A żelatyna jak
    widać to badziew z dwóch powodów - nietrwała i ukryta. Ta wstrętna
    ''syfra'' raz - zabezpieczyłaby zbiory, dwa pokazałaby je światu. Może
    to nic ciekawego, a może nie - tego nie wiemy i nigdy się już nie dowiemy.

    > Albo mówisz o sobie w pluralis majestatis albo delikatnie dajesz w ten
    > sposób do zrozumienia, że mimo tego że kiedyś uczyłeś "skanowania
    > reproduktorem zawodowo" to w obecnej chwili nie jesteś w stanie z taką
    > szybkością skanować.

    Skąd ci do głowy przychodzą takie głupie wnioski?
    A tak w ogóle, w obecnej chwili jestem w stanie skanować szybciej,
    ponieważ mam szybszy aparat. Mniej więcej klatka na sekundę, szybciej
    nie nadążę przesuwać filmu.

    > Wiesz, ja kiedyś zawodowo budowałem czołgi*

    No i? Mam napisać, że zawodowo potrafię ugotować jajko? Przyda się to
    czemuś?

    > Uszczęśliwiłoby go, gdyby przed zalaniem ktoś poświęcił godzinkę czy dwie na
    > wyniesienie przynajmniej niektórych rzeczy z piwnicy, nie potrzebował nic
    > więcej.

    A poprosił kogoś?

    --
    pozdrawia Adam