  • Data: 2010-06-17 20:33:25
    Temat: Re: Ktos ma jeszcze watpliwosci - analog czy trzy dyski?
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net> szukaj wiadomości tego autora

    W czwartek, 17 czerwca 2010 19:32, Janko Muzykant wyraził następujacą
    opinię:

    > Można uwierzyć, że trwałe są zdjęcia na dysku roboczym bez kopii i tak
    > robi większość. Tylko czego to dowodzi?

    Że czujesz jakąś misję aby wszystkich przekonywać, że to co robisz ma sens
    :-)

    > Doskonały argument. Na świecie jest przynajmniej miliard komputerów, do
    > których można je podpiąć :)
    > Poproszę o jeszcze większe absurdy :)

    Największym absurdem jest Twój prozelityzm. Nie wiem czy tylko udajesz czy
    naprawdę głęboko wierzysz w to, że poznałeś Jedyną Prawdę o Archiwizacji
    Fotografii i czujesz, że tylko Ty możesz uratować analogowych starowierców
    przed wiecznym potępieniem ich zdjęć w żelatynowym piekle ;-)

    > Najbardziej jednak chyba bawi Cię pajacowanie...

    Nie musisz mierzyć innych swoją miarą, zatrzymaj ją dla siebie ;-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E