  • Data: 2010-06-17 13:46:27
    Temat: Re: Ktos ma jeszcze watpliwosci - analog czy trzy dyski?
    Od: Dariusz Zygmunt <i...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 6/17/2010 3:04 PM, l...@l...localdomain pisze:
    > W poście<hvd57b$a8t$1@inews.gazeta.pl>,
    > Dariusz Zygmunt nabazgrał:

    > Wiesz, Janko przypuszczalnie ma nie tylko zdjęcia. Ja poza zdjęciami

    Nie kojarzę żeby kiedykolwiek dyskusja zeszła na coś innego niż zdjęcia.

    > backupować muszę swoje teksty i programy. Te ostatnie szczególnie słabo
    > wyglądałyby na celuloidzie ;)

    Ale widzisz, ja Ciebie ani nikogo innego nie namawiam na archiwizowanie
    wszystkiego "co się rusza i na drzewo nie ucieka" na nośnikach
    niecyfrowych. Natomiast Janko ma coś takiego w sobie, co mu nie pozwala
    zaznać spokoju dopóki choć jeden film będzie leżał gdzieś w postaci
    niescyfrowanej ;-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt