  • Data: 2010-06-17 18:03:24
    Temat: Re: Ktos ma jeszcze watpliwosci - analog czy trzy dyski?
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dariusz Zygmunt pisze:
> [...]

    Tak, raz w miesiącu z olbrzymim bólem serca tracę 10 minut (słownie -
    dziesięć), naciskam F5 i... no i niestety, to wszystko.
    He, pisząc to czuję się jak na kółku komputerowym dla emerytów...

    > Nie kojarzę żeby kiedykolwiek dyskusja zeszła na coś innego niż zdjęcia.

    Dla Twojej wiadomości - są tam też dane klientów. Ich ''trzecie'' kopie,
    zgrywane z pendrive, szyfrowane. Z tego też żyję.

    > Ale widzisz, ja Ciebie ani nikogo innego nie namawiam na archiwizowanie
    > wszystkiego "co się rusza i na drzewo nie ucieka" na nośnikach
    > niecyfrowych. Natomiast Janko ma coś takiego w sobie, co mu nie pozwala
    > zaznać spokoju dopóki choć jeden film będzie leżał gdzieś w postaci
    > niescyfrowanej ;-)

    Od pięciu lat nie ma takiego. Wszystko (ponad tysiąc zdjęć) przeniosłem
    w pół dnia w komputer. Potem jeszcze obrabiałem to w wolnych chwilach, w
    większości nareszcie widząc takie kolory i dynamikę, o jakiej zawsze
    marzyłem.
    Oryginały leżą zawinięte w małą kupkę i gdzieś sobie tam gniją na
    strychu. Można było w sumie wyrzucić, ale zostawiłem z sentymentu - małe
    pudełeczko w końcu...
    Pozostały jeszcze albumy rodzinne, nie mam większego serca do cyfryzacji
    tego, ale może namówię do tego ojca.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl