    From: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Ktos ma jeszcze watpliwosci - analog czy trzy dyski?
    Date: Thu, 17 Jun 2010 00:25:18 +0200

    W środa, 16 czerwca 2010 22:13, adam wyraził następujacą opinię:
    > Użytkownik "Dariusz Zygmunt" napisał

    > No to nie wiem. Pewnie mamy odmienne potrzeby albo różne definicje pojęcia
    > "nieporysowane".

    A może żyjemy w równoległych wszechświatach? ;-)

    Z tego co zauważyłem u siebie rysy powstają głównie w maszynkach do cięcia i
    foliowania filmów, naprawdę paskudne rysy zrobili mi jak oddałem pocięty
    film do zrobienia drugich odbitek w CeWe {przyklejają wtedy do perforacji
    filmu taki kartonik}. Reszta uszkodzeń to wina jednego z moich aparatów i
    sporadycznie jakieś drobne uszkodzenia niewiadomego pochodzenia.
    Środki bezpieczeństwa jakie stosuję są proste, filmy trzymam w
    przeźroczystych koszulkach więc nie muszę ich wyciągać żeby znaleźć klatkę
    którą potrzebuję, _zawsze_ łapię film za krawędzie i nigdy nie zbieram kurzu
    przeciągając film między palcami a już zbieranie wody z negatywu jakimiś
    szczypcami jest barbarzyństwem które powinno być zakazane prawem
    międzynarodowym ;-)

    > Może weź i przeczytaj jeszcze raz to na co odpowiadasz bo ja niczego
    > takiego nie twierdziłem.
    > Zniszczenie czegokolwiek jest oczywiście możliwe.
    > Tyle, że w przypadku klisz - niszczysz raz, a w przypadku plików musisz
    > powtórzyć to dzieło tyle razy ile zrobiłeś kopii.

    Jak ktoś jest nieuważny to nie ma znaczenia ile kopii zrobi i tak coś
    spi...y.

    > Nie mam żadnych żali tylko właśnie wyleczyłem się z zabawy w mały obrazek.

    A Jak Ci padnie pamięć w cyfrówce to się wyleczysz z "zabawy w cyfrę"? ;-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E